لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۲ با پردازنده نسل ۱۲ اینتل رونمایی شد

نسل جدید لپ تاپ هواوی میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۲ – Huawei Matebook X Pro 2022 با پردازنده‌های نسل ۱۲ اینتل، یک نمایشگر باکیفیت و ۶ اسپیکر معرفی شد.

هواوی روز گذشته در کنار تبلت مدرن میت پد پرو ۱۱، از نسل جدید لپ تاپ ویندوزی پرچمدار خودش، هواوی میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۲ با پردازنده نسل دوازدهمی اینتل رونمایی کرد. علاوه بر این در سه نسخه آبی، سفید و خاکستری ارائه خواهد شد. اگر به دنبال یکی از بهترین لپ تاپ های ویندوزی بازار هستید، هواوی محصول جذابی را برای شما ارائه کرده است.

هواوی میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۲

میت بوک X پرو به یک نمایشگر ۱۴.۲ اینچی با رزولوشن ۳۱۲۰ در ۲۸۰۰ پیکسل (3.1K) و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی مجهز است که نسبت ابعاد تصویر به بدنه ۹۲.۵ درصدی دارد. هواوی می‌گوید در بین لپ تاپ‌های بازار، این نخستین نوت بوکی است که گواهی TÜV Rheinland Eye Comfort3.0 را برای محافظت از چشم در برابر اشعه‌های مضر آبی کسب کرده است.

هولوی میت بوک ایکس پرو

 

هواوی برای کاهش بازتاب نور، یک لایه ویژه Nano Optical AR با کشش مغناطیسی را روی این نمایشگر قرار داده که به گفته سازنده بازتاب نور را تا ۶۰ درصد کاهش می‌دهد.

هواوی میت بوک ایکس ۲۰۲۲ گواهی Intel Evo را هم کسب کرده است. علاوه بر این می‌تواند در حالت Performance Mode به توان مصرفی واقعی ۳۰ وات برسد. هواوی از سیستم صوتی شایسته‌ای روی لپ تاپ خودش استفاده کرده که شامل ۶ اسپیکر و ۴ میکروفون داخلی می‌شود. داخل حاشیه بالای صفحه نمایش هم یک دوربین HD قرار گرفته که از قابلیت‌های هوش مصنوعی مثل تغییر پس زمینه و آنطور که هواوی می‌گوید، زیباسازی چهره در رده سخت افزاری (!) پشتیبانی می‌کند. این دوربین همچنین از FollowCam و Eye Contact پشتیبانی می‌کند که کمک می‌کنند ویدیوکنفرانس ایده‌آل‌تری داشته باشید.

هولوی میت بوک ایکس پرو

این لپ تاپ با پردازنده نسل دوازدهمی Core i5-1240p و Core i7-1260p اینتل همراه است و تا ۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 و حافظه داخلی ۵۱۲ در گیگ یا ۱ ترابایت PCIe را پشتیبانی می‌کند. ظرفیت باتری این لپ تاپ ۶۰ کیلووات ساعتی است و ابعاد 310 x 221 x 15.5 و وزن 1.38 کیلوگرمی دارد. از پورت‌های روی این دستگاه هم می‌توان به دو درگاه تاندربولت 4 در سمت چپ، دو پورت USB-C روی سمت راست اشاره کرد. تمام پورت‌های روی لپ تاپ هواوی می‌توانند برای شارژ، انتقال داده و اتصال به نمایشگر اکسترنال مورد استفاده قرار بگیرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*