چری تیگو 5X

چری تیگو 5X به عنوان نسل جدید ام وی ام X55 پرو معرفی شد

چری تیگو 5X به عنوان نسل جدید ام وی ام X55 پرو معرفی شد. ظاهر تیگو 5X نسبت به قبل تغییر پیدا کرده و اکنون اسپرت‌تر به نظر می‌رسد. در ادامه با مشخصات این خودرو آشنا خواهیم شد.

چری در سال 2017 برای نخستین بار شاسی بلند جمع‌وجور تیگو 5X را به بازارهای هدف عرضه کرد و در سال‌های 2019 و 2020 نیز برای آن به‌روزرسانی‌هایی را در نظر گرفت. این شاسی بلند در بازارهای هدف با نام‌های مختلفی چون تیگو 4 (در بازار روسیه) و ام وی ام ایکس 55 پرو (در بازار ایران) عرضه می‌شود. در همین راستا این خودروساز چینی به تازگی از نسخه جدید چری تیگو 5X پرده برداشت که به واسطه تغییرات اعمال شده نسبت به قبل اسپرت‌تر به نظر می‌رسد.

مشخصات چری تیگو 5X 

چری تیگو 5X

نسخه جدید چری تیگو 5X یا نسخه جدید ام وی ام ایکس 55 پرو اکنون از لحاظ ظاهری نسبت به قبل ارتقا پیدا کرده است. در واقع طراحان این خودروساز چینی با جلوپنجره جدید و استفاده از خطوط قرمز در زیر سپر و دو طرف بدنه توانستند این خودرو را به‌روز کرده و آن را نسبت به قبل اسپرت‌تر کنند.

چری تیگو 5X

طراحان بیشترین تغییرات را برای کابین این شاسی بلند جمع‌وجور چینی در نظر گرفتند. اکنون نمایشگر اطلاعات سرگرمی این خودرو با نمایشگر پشت فرمان ادغام شده و یکپارچه به نظر می‌رسد. همچنین طراحان کنسول مرکزی را نیز ارتقا دادند و در بخش پایینی پنل جلو نیز شاهد تغییرات جزئی هستیم. ضمن این که کابین این خودرو با تریم آبی و سفید نیز جذاب‌تر از قبل شده است.

چری تیگو 5X

در حال حاضر جزئیاتی از مشخصات فنی نسخه جدید تیگو 5X منتشر نشده، اما به نظر می‌رسد این خودرو با همان موتور 1.5 لیتری روانه بازار خواهد شد. قدرت تولیدی از این پیشرانه نیز توسط گیربکس 5 سرعته دستی یا CVT به چرخ‌های جلو انتقال پیدا خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*