بازی بیت کوین جایزه

سودوکو و کارت بازی کنید، بیت کوین جایزه بگیرید!

با همکاری دو استارتاپ گیمینگ مبتنی بر ارزهای دیجیتال اکنون می‌توانید دو بازی سودوکو و کارت (Solitaire) را بازی کرده و جایزه خود را به صورت بیت کوین دریافت کنید.

علاقمندان به بازی‌های کلاسیک و بسیار نوستالژیک سودوکو و کارت (Solitaire) اکنون می‌توانند علاوه بر تجربه این بازی‌ها و لذت بردن از گیم پلی آشنای آن‌ها جایزه خود را هم به صورت بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال از لحاظ حجم بازار، دریافت کنند.

این قابلیت به واسطه گسترش همکاری بین استارتاپ گیمینگ و بیت کوین محور Zebedee و استودیوی بازی Viker در لندن‌ امکان‌پذیر شده است. استودیوی Viker همچنین در صدد است که جوایز بیت کوینی را علاوه بر دو بازی یاد شده، به بازی Missing Letters هم بیاورد. Missing Letters یک بازی پازل شبیه به عنوان بسیار محبوب Wordle است که در آن کاربران باید حرف گم‌شده در یک کلمه را حدس بزنند.

جایزه بیت کوین برای گیمرهای حرفه‌ای سودوکو و Solitaire

دن بیزلی، هم‌بنیان‌گذار کمپانی Viker در مصاحبه‌ای با Decrypt در خصوص ارائه جوایز این بازی‌های کلاسیک به صورت بیت کوین گفت:

سال‌هاست که میلیاردها نفر در سرتاسر دنیا صدها ساعت وقت را صرف انجام این بازی‌ها می‌کنند. با این حال هیچ یک از آن‌ها تا به امروز نتوانسته از این زمان خود استفاده‌ای اقتصادی داشته باشد. امروز ما در دورانی هستیم که می‌توانیم به گیمرها چیزی بیشتر از صرفا لذت تجربه این بازی‌ها بدهیم. بنابراین چرا از این قابلیت در بازی‌هایی شناخته‌شده و محبوب استفاده نکنیم؟

به گفته بیزلی، Viker بزرگ‌ترین جامعه گیمرهای بازی‌های کژوال که در ازای بازی کردن جایزه می‌گیرند را در اختیار دارد؛ به طوری که هر ماه حدود پانصد هزار بازیکن جوایز خود را به صورت بیت‌کوین دریافت می‌کنند.

بازی بیت کوین جایزه

در حال حاضر به جز بازی‌های Wheels of Trivia و Balls Kings تعدادی دیگر از بازی‌های مطرح با امکان دریافت جایزه به صورت بیت کوین نیز اخیرا به واسطه همکاری بین دو کمپانی Zebedee و Viker در دسترس علاقمندان قرار گرفته‌اند. همچنین گیمرها برای تجربه این بازی‌ها به هیچ اطلاعات تکنیکی در خصوص ارز‌های دیجیتال و خصوصا بیت کوین نیاز ندارند.

برای دریافت جایزه به صورت بیت کوین، گیمرها تنها باید اطلاعات کاربری خود در Zebedee را در اپلیکیشن Viker که بازی در آن انجام می‌شود وارد کنند و کلید Withdraw را فشار دهند تا جایزه دریافت شده خود را در Zebedee مشاهده کنند.

بازی‌های گیمینگ بر بستر لایتنینگ

والت گیمینگ Zebedee که از طریق اپلیکیشن‌های موبایل و افزونه‌های مرورگرهای دسکتاپ قابل دسترسی است، بر پایه شبکه لایتنینگ بیت کوین پایه‌ریزی شده است. این شبکه با هدف به حداقل رساندن هزینه و زمان تراکنش‌های بیت کوینی طراحی و ساخته شده است.

سایمون کاول، مدیر عامل کمپانی Zebedee بهترین راه معرفی و ارائه نسل جدید بازی‌های بازی کن و جایزه ببر (Play-and-Earn) به گیمرهای جدید را استفاده از بازی‌های آشنا و بهینه‌سازی آن‌ها با استفاده از بیت کوین می‌داند.

به عقیده او بازی‌های شناخته شده‌ای نظیر سودوکو یا Solitaire سال‌هاست که هیچ گونه نوآوری جدیدی را تجربه نکرده‌اند. با این وجود، با استفاده از سیستم‌های خلاقانه‌ای نظیر جایزه دادن از طریق بیت کوین می‌توان گیمرهای بیشتری را به تجربه این عناوین فوق‌العاده ترغیب کرد.

بازی بیت کوین جایزه

گزارش‌های اخیر همچنین حاکی از این هستند که Zebedee موفق شده جذب سرمایه‌ای 35 میلیون دلاری در همین زمینه داشته باشد. Kingsway Capital مهم‌ترین سرمایه‌گذار این طرح بوده و اسکوئر انیکس، ناشر نام‌آشنای سری بازی‌های فاینال فانتزی هم دیگر سرمایه گذار مهم این استارتاپ است.

در سال جاری Zebedee همچنین موسسه سرویس‌های رمزارز MoonPay را هم با سایر سرویس‌های خود ادغام کرد تا فرآیند بازی کردن از طریق شبکه لایتنینگ بیت کوین را ساده‌تر از قبل کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*