محصول جدید هایما

محصول جدید هایما یک خودروی برقی جمع و جور، ارزان قیمت و مناسب برای ایران است

هایما Aishang به عنوان یک خودرو برقی جمع و جور و ارزان قیمت برای بازار ایران بسیار مناسب خواهد بود. در ادامه با مشخصات و امکانات محصول جدید هایما آشنا خواهیم شد.

شرکت چینی هایما چندین سال است که با شاسی بلندهای متعدد خود در ایران حضور دارد و طی این سال‌ها با همکاری ایران خودرو توانست آمار فروش بالایی را به ثبت برساند. در سبد محصولات این خودروساز یک خودرو برقی با نام Aishang EV قرار دارد که با قیمت و مشخصات مناسب خود می‌تواند در ایران نیز موفق ظاهر شود.

مشخصات محصول جدید هایما

محصول جدید هایما

طول هایما Aishang EV به 3680 میلی‌متر، عرض آن به 1550 میلی‌متر، ارتفاع آن 1530 میلی‌متر و فاصله محوری آن نیز به 2340 میلی‌متر می‌رسد. ابعاد و مزیت برقی بودن آن باعث شده تا هایما آیشنگ ای وی برای شهرهای پرجمعیت و آلوده ایران به گزینه مناسبی تبدیل شود.

محصول جدید هایما

کابین محصول جدید هایما کاملا ساده بوده و طراحان برای تمام بخش‌های آن از پلاستیک سخت استفاده کردند. از این رو کیفیت کابین در سطح پایینی قرار دارد. البته این خودرو از امکاناتی چون بلوتوث، استارت دکمه‌ای، سیسم تهویه معمولی، پاور ویندوز، کیسه هوا، سیستم ترمز ABS و EBD، دستیار حرکت در سربالایی بهره می‌برد. هایما این خودرو برقی را با قیمت پایه 6 هزار و 500 دلار به فروش می‌رساند.

محصول جدید هایما

هایما برای این خودرو برقی یک موتور 40 کیلوواتی را در نظر گرفته است که قدرتی برابر با 53 اسب بخار را تولید می‌کند. یک باتری 26.1 کیلووات ساعتی نیز وظیفه تامین نیروی این خودرو را بر عهده دارد. همچنین این خودرو با یک بار شارژ می‌تواند مسافتی برابر با 202 کیلومتر را بپیماید.

Haima Aishang EV

باتری لیتیوم یونی محصول جدید هایما ظرف مدت 9 ساعت به شکل کامل شارژ خواهد شد. البته تریم بالاتر از مدل پایه به باتری 32.54 کیلووات ساعتی و تریم پرچمدار نیز به باتری 34.05 کیلووات ساعتی مجهز شده است. حداکثر سرعت این خودروی برقی نیز در تمام تریم‌ها حدود 100 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.