قابلیت مخفی کردن عکس ها در گوشی های سامسونگ

قابلیت جدید مخفی کردن عکس‌ها در گوشی های سامسونگ، خیال شما را از بابت تعمیرکاران منحرف راحت می‌کند

قابلیت جدید گوشی های سامسونگ به تعمیرکاران سوءاستفاده‌گر اجازه دسترسی به عکس‌ها و اطلاعات شخصی دیگر را نمی‌دهد. در ادامه شاهد جزئیات باشید.

احتمالاً برایتان پیش آمده است که پس از سپردن گوشی خود با عکس‌ها، متن‌ها و سایر اطلاعات شخصی خود به یک تعمیرکار، بابت سوء استفاده از اطلاعاتتان نگران شده باشید. البته شاید عده‌ای فکر کنند که هیچ تعمیرکاری دست به اطلاعات مشتری نمی‌زند، اما حقیقت این است که این اتفاق برای عده قابل توجهی رخ می‌دهد. حالا قابلیت جدیدی تحت عنوان Repair Mode برای برای گوشی های سامسونگ ارائه شده است که خیال کاربران را بابت هرگونه دستبرد به اطلاعات خصوصی خود راحت می‌کند.

جزئیات قابلیت مخفی کردن اطلاعات شخصی در گوشی های سامسونگ

حالت تعمیر گوشی های سامسونگ

قابلیت Repair Mode دسترسی تعمیرکاران به گوشی را محدود می‌کند. دست تعمیرکاران به قدری باز خواهد بود که بتوانند مشکل گوشی را برطرف کنند، اما در حدی نخواهد بود که بتوانند از عکس‌ها و بقیه اطلاعات کاربر سوء استفاده کنند. این قابلیت ابتدا برای گلکسی S21 در کره جنوبی در دسترس قرار می‌گیرد و در آینده سایر گوشی های سامسونگ از این قابلیت برخوردار خواهند شد.

کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش «مراقبت از باتری و دستگاه» (Battery and Device Care) در تنظیمات گوشی سامسونگ خود این قابلیت را فعال کنند. پس از فعال‌سازی، گوشی دوباره در حالت Repair Mode بوت می‌شود و سپس حساب‌های کاربری، عکس‌ها و پیام‌های کاربر پنهان می‌شوند. فقط برنامه‌های پیش‌فرض گوشی در دسترس تعمیرکار قرار خواهند داشت و تنها خود صاحب گوشی می‌تواند تصمیم بگیرد که چه زمانی گوشی از حالت Repair خارج شود.

در حال حاضر مشخص نیست که به جز S21 کدام گوشی های سامسونگ قابلیت Repair Mode را دریافت می‌کنند. گذشته از این، اعلام نشده است که این قابلیت برای کاربران مناطق دیگر هم عرضه می‌شود یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*