جعبه گشایی گوشی وان پلاس 10T

جعبه گشایی گوشی وان پلاس 10T را یک روز قبل از رونمایی تماشا کنید

گوشی وان پلاس 10T فردا رسماً معرفی می‌شود؛ اما اگر نسبت به این گوشی OnePlus کنجکاوید، می‌توانید در ادامه شاهد ویدیوی جعبه گشایی آن باشید.

درحالی که وان پلاس 10T فردا 12 مرداد رسماً رونمایی می‌شود، یک کانال یوتیوبی با نام NTFTW ویدیوی جعبه گشایی آن را منتشر کرده است. البته باید به این نکته اشاره کرد که جعبه بزرگ موجود در این ویدیو مخصوص منتقدان است و شامل لوازم جانبی اضافی برای انجام تست‌های لازم می‌شود. جعبه قرمز کوچک‌تری که داخل این جعبه است، متعلق به کاربران عادی خواهد بود.

جعبه گشایی گوشی وان پلاس 10T

در این ویدیو وان پلاس 10 تی مدل مشکی رنگ (با نام دقیق Moonstone Black) جعبه گشایی شده است. البته گفتنی است که این گوشی اندرویدی در رنگ سبز با نام Jade Green نیز ارائه می‌شود. داخل جعبه 10T یک شارژر، یک آداپتور با توان چشمگیر 160 وات، یک کابل یو اس بی C به C و یک آداپتور یو اس بی C به A قرار دارد. شرکت وان پلاس پیش‌تر تایید کرده است که این گوشی از شارژ 150 واتی پشتیبانی می‌کند.

البته این رقم مختص به کشورهایی خواهد بود که شبکه برق 220 ولتی دارند. در کشورهای دارای شبکه برق 110 ولتی حداکثر توان شارژ کمتر خواهد بود. به عنوان مثال، وان پلاس 10 پرو هرچند با شبکه برق 220 ولتی با توان 80 وات شارژ می‌شود اما توان شارژ آن با شبکه برق 110 ولتی به 65 وات کاهش پیدا می‌کند. در هر صورت، وان پلاس 10T مجهز به یک باتری 4800 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود.

جعبه گشایی گوشی وان پلاس 10T

در ویدیوی جعبه گشایی گوشی وان پلاس 10T مقایسه‌ای با ناتینگ فون 1، آیفون 13 پرو مکس و گلکسی نوت 20 اولترا هم صورت گرفته است. در خصوص شارژ هم باید گفت که طبق این ویدیو، 10 تی در زمینه شارژ سیمی سریع‌تر از 10 پرو است ولی از شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند.

نهایتاً لازم به ذکر است که وان پلاس 10T از سیستم عامل اندروید 13، حداکثر 16 گیگابایت رم، حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و سه دوربین با سنسورهای 50، 8 و 2 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*