تریلر سریال ماشین ها در سفر

تریلر سریال ماشین ها در سفر شخصیت‌های خاطره‌انگیز انیمیشن را نشان می‌دهد

تریلر رسمی سریال ماشین ها در سفر – Cars on the Road منتشر شد. شما می‌توانید این تریلر جذاب را به صورت کامل در ادامه‌ مطلب مشاهده نمایید.

دیزنی پلاس تریلر رسمی سریال انیمیشنی ماشین‌ ها در سفر، اسپین آفی از انیمیشن محبوب و خاطره‌انگیز ماشین‌ها – Cars محصول سال 2006 کمپانی پیکسار، را منتشر کرد و در آن شاهد بازگشت اوون ویلسون و لری د کیبل گای برای صداپیشگی شخصیت‌های لایتنینگ مک‌کوئین و ماتر هستیم. طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام شده قرار است فصل اول این انیمیشن به صورت کامل که شامل نه قسمت می‌شود در تاریخ 8 سپتامبر 2022 مصادف با 17 شهریور 1401 به عنوان بخشی از جشن روز دیزنی پلاس، توسط این سرویس استریم منتشر شود.

استیو پورسل، کارگردان این مجموعه، در بیانیه‌ای اعلام کرد:« این سریال با لایتنینگ مک‌کوئین و ماتر در سراسر کشور غوغا می‌کند. مانند هر سفر جاده‌ای واقعی، هر روز یک مینی ماجراجویی جدید با پیچ و خم‌های غیرمنتظره است».

تریلر سریال انیمیشنی ماشین‌ ها در سفر

در تریلر سریال انیمیشنی ماشین‌ ها در سفر که می‌توانید آن را به صورت کامل در زیر تماشا کنید، نگاهی اجمالی بر سفر جاده‌ای حماسی لایتنینگ مک‌کوئین و ماتر خواهیم داشت که طبق داستان مک‌کوئین قرار است ماتر را در عروسی خواهر ماتر همراهی کند. در این تریلر شاهد قسمت کوچکی از ماجراجویی‌هایی این دو در این سفر جاده‌ای هستیم و با تعدادی از شخصیت‌های جدید سریال نیز آشنا می‌شویم.

سریال ماشین ها در سفر توسط استودیو پیکسار تولید شده است و همانطور که گفته شود سرویس استریم دیزنی پلاس آن را منتشر خواهد کرد. مارک ساندهایمر به عنوان تهیه‌کننده این پروژه معرفی شده و جیک موناکو نیز وظیفه ساخت موزیک سریال را برعهده داشته است. فصل اول سریال ماشین‌ها در سفر شامل نه قسمت خواهد بود که قسمت‌های یک، دو و هشت توسط استیو پورسل کارگردانی شده و کارگردانی قسمت‌های پنج، شش و نه برعهده بابی پادستا بوده است. مابقی قسمت‌ها، یعنی قسمت سه، چهار و هفت نیز توسط برایان فی کارگردانی شده است.

انیمیشن محبوب ماشین‌ها در سال 2006 منتشر شده بود و از نظر تجاری و همچنین کسب جوایز با موفقیت‌های زیادی همراه شد. در سال‌های 2011 و 2017 دو دنباله از این انیمیشن ساخته شد که آن دو نیز موفقیت‌آمیز بودند؛ همچنین انیمیشن‌های هواپیماها – Planes و دنباله آن هواپیماها: حریق و نجات – Planes: Fire & Rescue دو اسپین آف از فیلم ماشین‌ها بودند که به ترتیب در سال‌های 2013 و 2014 منتشر شدند. جالب است بدانید که تمام این انیمیشن‌ها که جزء مجموعه ماشین‌ها حساب می‌شوند بیش از 1.4 میلیارد دلار فروش داشته‌اند.

صداپیشگان انیمیشن Cars On The Road

علاوه بر اوون ویلسون و لری د کیبل گای، از دیگر افرادی که در سریال انیمیشنی ماشین‌ ها در سفر به صداپیشگی شخصیت‌ها پرداخته‌اند می‌توان به بانی هانت، پل نیومن، ریچارد پتی، مایکل کیتون، چیچ مارین، جان تورتورو، مایکل کین، امیلی مورتیمر و نیتن فیلیون اشاره کرد.

سریال ماشین‌ها در سفر

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*