تسلا مدل اس

این گران ترین خودرو تسلا در جهان است

گران ترین خودرو تسلا جهان توسط شرکت روسی طراح جواهر به نام Caviar با استفاده از طلای 24 عیار سفارشی شده که در ادامه تصاویر آن‌را می‌بینید.

خودروسازی تسلا، پیشگام آمریکایی خودروهای الکتریکی، مانند مدیرعامل خبرساز خود، ایلان ماسک، پر رمز و راز است. از یک سو خودروهای این شرکت در زمینه نرم‌افزار، الکترونیک و فناوری باتری بسیار پیشرو هستند و از سوی دیگر با مشکلات ابتدایی کیفی مواجه می‌شوند. اما برای طرفداران سرسخت تسلا، کیفیت پایین رنگ بدنه، شکاف‌های ناهماهنگ پنل و نقص‌های مکانیکی جزئی آنقدر مهم نیستند که بخواهند قید خرید آن را بزنند و هم‌چنان مزایایی نظیر عملکرد فوق‌العاده و محدوده پیمایشی بالا بر تمام معایب غلبه می‌کنند.

وقتی صحبت از گران ترین تسلا به میان می‌آید، نمی‌توان سری تقویت شده Unplugged Performace را نادیده گرفت. تسلا رسما فعالیت این تیونر مستقر در لس‌آنجلس را به عنوان یک فروشگاه رسمی خدمات و تعمیر بدنه این شرکت در می 2021 تایید کرد و یک گام تا تبدیل آن، به سری AMG یا M خودروهای الکتریکی تسلا نزدیک‌تر شد. سری Unplugged Performance نه تنها خودروهای تسلا را سریع‌تر، سرسخت‌تر و جذاب‌تر کرده بلکه انواع مدل‌های X، 3، Y و S را تقویت و سفارشی‌سازی می‌کند.

تسلا مدل S-Apex سفارشی Unplugged Performance

تسلا مدل s

تیونر تسلا، Unplugged Performance یک سری سفارشی از مدل S کاملا جدید با بسته S-Apex را به فروش می‌رساند. این بسته که به تنهایی در حدود 50000 دلار قیمت دارد با احتساب قیمت 110000 دلاری نسخه پایه مدل اس، ارزش این خودروی سفارشی را به 160000 دلار می‌رساند.

این تیونر فهرست بلندبالایی از ارتقاهای مشابه برای سایر خودروهای برقی تسلا مانند مدل 3، مدل X، مدل Y را نیز ارائه داده و هم‌چنین می‌توانند یک تسلای جدید و سفارشی را به شما بفروشد. با توجه به اینکه بسته S-Apex سفارشی به تناسب درخواست‌ مشتری ساخته شده است، میزان ارتقاهایی که می‌توانید دریافت کنید به هزینه و سلیقه شما بستگی خواهد داشت. با این حال برای مردم عادی، صرف هزینه 200 هزار دلاری برای یک ماشین برقی، هزینه قابل توجهی است.

اگر فکر می‌کنید 200 هزار دلار بیش‌ترین هزینه‌ای است که می‌توانید برای خرید یک تسلا خرج کنید، احتمالا نام برند لوکس روسی Caviar به گوشتان نخورده است. این شرکت در سال 2011 با عرضه اولین گوشی هوشمند ساخته شده از جواهرات شروع به کار کرد و در زمینه طراحی جواهر برای گوشی‌ها، کنسول‌های بازی، کفش‌های کتانی و غیره فعالیت دارد.

گران ترین خودرو تسلا در جهان

تسلا model s plaid caviar

در ژوئن 2021، شرکت Caviar از آیفون 13 انحصاری خود به نام “Parade of the Planets” رونمایی کرد. این مجموعه شامل آیفون 13 و 13 پرو مکس بود که با تیتانوم سیاه، روکش طلای دوبل و قطعات شهاب سنگ تزئین شده‌اند. اکنون Caviar نسخه‌ای به نام Model Excellence 24K برای تسلا مدل S Plaid را معرفی کرده است.

تسلا مدل اس plaid caviar

این مدل دارای قطعاتی متشکل از طلای 24 عیار آبکاری شده دوگانه است که در جلوپنجره، رکاب‌های جانبی، سپرهای جلو و عقب، دیسک‌های ترمز، آینه دید عقب و دکوراسیون داخلی خودرو مورد استفاده قرار گرفته است. تم مشکی و طلایی آن باعث شده تا عناصر تزئینی طلایی بیش از همیشه بدرخشند. این خودرو همراه با یک گوشی هوشمند آیفون 12 پرو مشکی و طلایی ساخته شده از تیتانیوم ست شده است. قیمت این مدل سفارشی از تسلا مدل S Plaid در حدود 300 هزار دلار است که آن را به گران ترین خودرو تسلا در جهان تبدیل می‌کند.