کراس اور Mazda CX-50 مریدیان ادیشن

مزدا CX-50 Meridian Edition، تفکر شما نسبت به کراس اورهای افرودی را تغییر می‌دهد

مزدا CX-50 Meridian Edition یک کراس اور کامپکت است که با قیمت 39.9 هزار دلار، دید شما را نسبت به خودروهای آفرودی ژاپنی تغییر می‌دهد. در ادامه با Mazda CX-50 Meridian Edition آشنا خواهید شد.

کراس اورها و مخصوصا کراس اوورهای جمع و جور، همیشه در انتخاب‌های دوم آفرودرها قرار داشتند اما یک نسخه خاص از مزدا CX-50 قصد دارد تا همه چیز را تغییر دهد. در ادامه به سراغ یکی از این خودروها می‌رویم که دست پخت ژاپنی‌ها است و همچنین نسخه استاندارد آن در بازار آمریکا و آمریکا شمالی، فروش فوق العاده خوبی دارد.

معرفی مزدا CX-50 Meridian Edition

کراس اور Mazda CX-50 Meridian Edition

این خودرو همانطور که از نامش هم پیداست، بر اساس مزدا CX-50 (نسخه 2.5T) ساخته شده است و با تغییرات ظاهری خود، قصد دارد تا با جاده‌های بیابانی و سفرهای سبک طبیعت گردی، کمی آشنا شود. مهم‌ترین تفاوت این خودرو با نسخه معمولی، به رنگ‌های انحصاری آن مربوط می‌شود که با نام‌های «خاکستری پلی متال» و «رنگ شنی Zircon» معرفی شده‌اند که در کنار طرح‌های زیبای مشکی بر روی کاپوت، تضاد زیبایی را خلق کرده‌اند. همچنین رینگ‌های 18 اینچی به همراه لاستیک‌های آفرودی فالکن با ابعاد 225/60 هم اینجا هستند که نسبت به نسخه‌های معمولی خود، مقاومت بالاتری دارند و در جاده‌های شنی و شرایطی مانند گل و لای، عملکرد فوق العاده‌ای را ثبت کرده‌اند.

کراس اور Mazda CX-50 Meridian Edition

اما اگر 1235 دلار بیشتر هزینه کنید، می‌توانید پکیج ایپکس (Apex Package) را هم داشته باشید که باربند سقفی، فلاپ‌های جدید هدلایت‌ها و سینی فولادی را در اختیار خریداران مزدا CX-50 Meridian Edition قرار می‌دهد. در داخل کابین هم می‌توانید چرم با کیفیت “Terracotta” را پیدا کنید و صندلی‌های برقی 10 نقطه‌ای با قابلیت گرم کن و سردکن هم همراه سفرهای شما خواهند بود. به این سیستم، نمایشگر دیجیتال 10.25 اینچی مولتی مدیا، سیستم تهویه هوای دو کاناله اتوماتیک، سقف تمام پانارومیک، درب صندوق عقب برقی، آینه وسط فتوکرومیک و سیستم چراغ‌های نور بالای اتوماتیک را هم اضافه کنید.

مشخصات فنی و قیمت

کراس اور Mazda CX-50 Meridian Edition

همانطور که قبلا هم اشاره کردیم، در زیر کاپوت مزدا CX-50 Meridian Edition با یک پیشرانه 4 سیلندر خطی توربو شارژ 2.5 لیتری طرف هستیم که در بهترین حالت خود می‌تواند 227 اسب بخار قدرت و 420 نیوتن متر گشتاور را در اختیار خریداران قرار دهد. این گزارش‌ها با بنزین معمولی ثبت شده‌اند و اگر به سراغ «بنزین سوپر با اکتان بالای 91» بروید، این اعداد به 256 اسب بخار قدرت و 433 نیوتن متر گشتاور افزایش پیدا خواهند کرد. صرف نظر از اینکه چه بنزینی را در باک مزدا CX-50 Meridian Edition خواهید ریخت، وظیفه انتقال قدرت به عهده یک گیربکس اتوماتیک 6 سرعته با سیستم AWD خواهد بود.

مزدا CX-50 Meridian Edition

در انتهای این بخش به قیمت مزدا CX-50 Meridian Edition می‌رسیم و از آن جایی که تقریبا تمام اعضای این خانواده در سال جاری با افزایش قیمت روبرو شده‌اند، باید بدانید خریدن مزدا CX-50 Meridian Edition، تقریبا 39.9 هزار دلار هزینه خواهد داشت. این عدد در مزدا CX-50 معمولی، فقط 27.5 هزار دلار است و در تصویر بالا می‌توانید قیمت تمام اعضای دیگر در  این خانواده‌ی کراس اور را مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*