تبلت ال جی اولترا تب - LG Ultra Tab

تبلت ال جی اولترا تب با نمایشگر 10 اینچی معرفی شد

ال جی اولترا تب با نمایشگر 10 اینچی، چیپست اسنپدراگون و استاندارد ارتش آمریکا از راه رسید. در ادامه شاهد مشخصات تبلت LG Ultra Tab باشید.

ال جی هرچند مدتی است از بازار گوشی‌های هوشمند خداحافظی کرده، اما به تازگی از یک تبلت اندرویدی جدید برای بازار کره جنوبی رونمایی کرده است. این تبلت که ال جی اولترا تب نام دارد، از سیستم عامل اندروید 12، یک نمایشگر LCD IPS با اندازه 10.35 اینچی، چیپست اسنپدراگون 680 و باتری 27.1 وات ساعتی بهره می‌برد.

تبلت ال جی اولترا تب - LG Ultra Tab

نمایشگر مذکور دارای رزولوشن 2000 در 1200 با نسبت تصویر 5:3 و نرخ تازه‌سازی یا همان رفرش ریت 60 هرتزی است. در کناره‌های این تبلت کره‌ای 4 اسپیکر قرار داده شده و امکان استفاده از قلم Wacom هم مهیا شده است. یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی در جلو و یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار هم در عقب جا گرفته است.

تبلت ال جی اولترا تب - LG Ultra Tab

تبلت LG Ultra Tab مجهز به رم 4 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 65 گیگابایتی است و جایگاه میکرو SD هم دارد تا کاربر در صورت تمایل، فضای تبلت را افزایش بدهد. این دستگاه مثل محصولات سابق ال جی مطابق با استاندارد دوام MIL-STD 810G ارتش آمریکا ساخته شده است.

ال جی اولترا تب با قیمت 426 هزار وون معادل 327 دلار در رنگ خاکستری تیره عرضه می‌شود. اگرچه فروش آن در کره جنوبی در جریان است، ولی در حال حاضر مشخص نیست که به سایر بازارها راه پیدا خواهد کرد یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*