چری اکسید آتلانتیکس

چری اکسید آتلانتیکس معرفی شد؛ یک شاسی بلند لوکس و جذاب

به تازگی یکی از برندهای لوکس کمپانی مطرح چری تصمیم گرفته شاسی بلند جدید خود را راهی بازار کند. هم‌اکنون چری اکسید آتلانتیکس معرفی شده است.

همه ما با برند چری آشنا هستیم، چرا که شرکت ایرانی مدیران خودرو به عنوان شریک تجاری و مونتاژکننده محصولات آن است. این کمپانی بزرگ به تازگی در کشور مادری خود اقدام به برگزاری یک نمایشگاه قبل از عرضه کرده که به نظر جذاب می‌رسد. نقطه عطف این نمایشگاه خودرویی لوکس به نام اکسید است.

چری اکسید آتلانتیکس رونمایی شد

چری اکسید آتلانتیکس

کد این خودروی جدید M38T است و اکسید جدید نامیده می‌شود. این کراس اوور لوکس نخستین محصولی است که کارخانه چینگ دائو تولید شده و بنا بر اعلام مدیران این شرکت قرار است سالانه 200 هزار دستگاه از آن تولید شود. نام اصلی اکسید جدید آتلانتیکس است و در آبان ماه سال جاری تولید انبوه آن آغاز می‌شود.

در نمایشگاه مذکور بدنه این خودرو در معرض نمایش گذاشته شده و همین بدنه نشان دهنده میزان خاص بودن آن است. البته هفته گذشته تصاویر جذابی از این خودرو در فضای مجازی منتشر شده بود و نظر کاربران را به شدت جلب کرد. برند اکسید یکی از زیربرندهای لوکس چری محسوب می‌شود و آتلانتیکس هم یک محصول کراس اوور با زبان طراحی منحصر به فرد است.

چری اکسید آتلانتیکس

این خودروی جدید در مقایسه با اکسید تی ایکس ال بزرگ‌تر است و به نظر می‌رسد نسخه نهایی آن در قسمت‌هایی نظیر بستن درها و سیستم نورافشانی و چراغ‌ها با مدل مفهومی متفاوت خواهد بود. مشخص نیست که چری از چه تجهیزاتی برای کابین لوکس این خودرو استفاده می‌کند. البته انتظار داریم امکانات خوبی در آن گنجانده شود.

از طرفی برخی از منابع موثق محلی چین اعلام کرده‌اند اکسید آتلانتیکس مجهز به چهار صندلی لوکس، کنسول مرکزی بزرگ، نمایشگر یکپارچه 24.6 اینچی که از دو نمایشگر 12.3 اینچی تشکیل شده و سیستم اطلاعات سرگرمی و پشتیبانی از اینترنت فایوجی و قابلیت آپدیت OAT شده است.

چری اکسید آتلانتیکس

همچنین کمپانی مذکور اطلاعاتی درباره مشخصات فنی و پیشرانه آن به طور رسمی منتشر نکرده است، ولی برخی معتقدند که اکسید ام 38 تی مجهز به یک پیشرانه 2 لیتری توربو است که می‌تواند حداکثر گشتاور 400 نیوتن‌متر را تولید کند. قوای محرکه این خودرو از طریق یک گیربکس معمولی 8 سرعته به چهار چرخ منتقل می‌شود. خوشبختانه سیستم تعلیق این خودرو از نوع انطباقی است و وعده داده شده نسخه‌های هیبریدی قابل شارژ آن نیز به تولید برسد.