ایرباد بی سیم اوپو Enco Air 2i

ایرباد اوپو Enco Air 2i با قابلیت نویز کنسلینگ AI و باتری 7 ساعته به میدان آمد

کمپانی اوپو از ایرباد بی سیم اقتصادی Enco Air 2i با فناوری حذف نویز کنسلینگ AI و شارژدهی ۷ ساعته و قیمت کمتر از ۳۰ دلاری رونمایی کرد.

امروز اوپو در کنار محصولاتی از جمله ساعت هوشمند اوپو واچ ۳ و مچ بند هوشمند اوپو بند ۲، از ایرباد بی سیم اوپو Enco Air 2i نیز رونمایی کرد. جدیدترین دستگاه ساخت این کمپانی نسخه ارزان قیمت‌تر انکو ایر ۲ است.

ایرباد انکو ایر ۲ آی، از طراحی تو گوشی با یک دسته و سری‌های سیلیکونی کمی زاویه‌دار برای قرارگیری بهتر داخل گوش استفاده می‌کند. این ایرباد گواهی ضد آب و گرد و غبار IPX4 را ارائه می‌کند. ناحیه لمسی روی این هدفون‌ها برای انجام کارهای مختلفی بهینه شده است. کاربران همچنین برای گرفتن عکس با یک گوشی متصل، می‌توانند دو بار روی این ایرباد ضربه بزنند.

روی این ایرباد از یک درایور ۱۰ میلی‌متری با روکش تیتانیومی استفاده شده که بیس عمیقی را ارائه می‌کند. این ایرباد دارای حالت‌های سفارشی صدا و حذف نویز مصنوعی است که کیفیت صدای واضعی را در تماس‌ها به ارمغان میاورد. این دیوایس صوتی همچنین از یک حالت کم تأخیر مخصوص گیمرها بهره می‌برد. اوپو Enco Air 2i از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند و وقتی درب کیس ایرباد باز شود، فوراً به گوشی شما متصل خواهد شد.

هر یک از گوشی‌های این ایرباد از باتری ۴۰ میلی آمپر ساعتی نیرو می‌گیرند و کیس شارژ آن هم ۴۶۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد. گوشی‌ها با هر بار شارژ کامل تا ۷ ساعت شارژدهی دارند، در حالی که به لطف کیس شارژ تا ۲۸ ساعت افزایش پیدا می‌کند.

قیمت ایرباد اوپو Enco Air 2i

کمپانی اوپو، هدفون بی سیم جدید انکو ایر ۲ آی را با قیمت حدود ۲۲ دلاری و در دو رنگ سفید و مشکی عرضه خواهد کرد. این هدفون وایرلس از امروز در چین پیش فروش می‌شود و به زودی فروش رسمی آن آغاز می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*