پروژکتور xiaomi 2s

پروژکتور شیائومی 2S با قابلیت تصحیح خودکار تصویر روانه بازار شد

پروژکتور جدید شیائومی 2S با پردازنده جدید 1.9 گیگاهرتزی، پشتیبانی از وضوح فول اچ‌دی و قابلیت بهبود تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی وارد بازار شد.

شیائومی به‌طور رسمی از پروژکتور جدید خود که تحت حمایت مالی جمعی ساخته شده، در چین رونمایی کرد. این محصول پروژکتور 2S شیائومی نام دارد و در حال حاضر از پلتفرم منبع‌باز یوپین پشتیبانی می‌کند. این دستگاه در حال حاضر با قیمت 3199 یوان (473 دلار) در دسترس است، اما پس از اتمام پروژه تامین مالی جمعی، به 518 دلار خواهد رسید.

پروژکتور شیائومی 2S دارای نرخ روشنایی 850 انسی لومن، رزولوشن فول اچ‌دی و طیف رنگی 100 درصدی Rec.709 است. در عین حال، این پروژکتور از تصحیح خودکار تمام جهت نیز پشتیبانی می‌کند، بنابراین این دستگاه با نصب بر روی سطح یا در بخش‌های کناری و روی سقف، می‌تواند به‌طور خودکار یک تصویر مربعی و بدون نیاز به تنظیم دستی را به نمایش بگذارد.

پروژکتور جدید شیائومی 2s

از جنبه عملکرد، این پروژکتور به تراشه Amlogic T982 با حداکثر فرکانس 1.9 گیگاهرتزی مجهز است. این پردازنده با ظرفیت 2 گیگابایتی رم و حافظه داخلی 16 گیگابایت تکمیل می‌شود. در مقایسه با سری Amlogic T972، چیپست جدید روی برد، تا 100% بهبود عملکرد را به همراه دارد.

از دیگر ویژگی‌های پروژکتور شیائومی 2S می‌توان به بهبود کیفیت تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی و جبران حرکت MEMC اشاره کرد. این دستگاه هم‌چنین دارای دو بلندگوی داخلی 1.75 اینچی با کیفیت بالا و قابلیت پشتیبانی از فناوری Dolby Atmos است. این پروژکتور از رابط HDMI 2.1 با تاخیر حداکثر 40 میلی‌ثانیه استفاده می‌کند.

پروژکتور 2 اس شیائومی

علاوه بر این، Mi Projector 2S هم‌چنین می‌تواند با دسترسی به اکوسیستم MIJIA، به طور مستقیم چراغ‌ها، پرده‌ها و سایر دستگاه‌های هوشمند متصل به XiaoAi را کنترل کند تا بدین وسیله، محیطی مناسب برای تماشای فیلم را به ارمغان آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*