لکسوس GX مدل 2023

لکسوس GX مدل 2023 با ظاهری مجلل از راه رسید

لکسوس GX مدل 2023 با تغییرات جزئی و یک نسخه ویژه با تریم چشمگیر مشکی روانه بازار می‌شود. در ادامه شاهد مشخصات این شاسی بلند لوکس باشید.

لکسوس GX شاسی بلند لوکس و در عین حال سفت و سختی است که اغلب مشتریانی که به دنبال SUV توانا و لوکسی هستند، توجهی به آن نمی‌کنند. لکسوس حالا لکسوس GX مدل 2023 را با تغییراتی جزئی نسبت به گذشته ارائه داده است تا آن را همچنان در این بازار رقابتی، تازه و جذاب نگه دارد.

نمای جلوی لکسوس GX مدل 2023

در خصوص نمای بیرونی باید گفت که بدنه مربعی جی ایکس و جلوپنجره دوکی‌شکل بحث‌برانگیز آن حفظ شده اما رنگ‌بندی تغییر پیدا کرده است. این خودروساز ژاپنی برای مدل 2023 این شاسی بلند به جای رنگ سفید Starfire Pearl، رنگ سفید جدیدی با نام کامل Eminent White Pearl را ارائه می‌دهد و رنگ زرشکیِ Claret Mica را هم کنار گذاشته است. در فضای داخلی لکسوس GX مدل 2023 کمترین تغییرات اعمال شده است. تریم بالارده Luxury این اس یو وی که 68,230 دلار قیمت دارد، از این به بعد به صورت استاندارد با سیستم صوتی Mark Levinson Premium Surround Sound در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

نمای عقب لکسوس GX مدل 2023

با این حال، مهم‌ترین خبر را می‌توان بازگشت نسخه لوکس Black Line Special Edition دانست. این نسخه که اولین بار برای مدل سال گذشته در دسترس قرار گرفته بود، برای مدل 2023 لکسوس جی ایکس مجموعاً در 3 هزار دستگاه عرضه خواهد شد. Black Line که بر پایه مدل Premium ساخته شده، از امکاناتی نظیر مانیتور نمای پانورما برخوردار است که هنگام پارک و عبور از مسیرهای آفرود پردردسر به کار می‌آید. برای نسخه Black Line SE رنگ سفید جدید مذکور و یک رنگ سبز انحصاری این مدل با نام Nori Green Pearl موجود خواهد بود.

نسخه مشکی لکسوس GX مدل 2023

این نسخه ویژه لکسوس GX مدل 2023 با جزئیات ظریف خود در طراحی از سایر نسخه‌ها متمایز می‌شود. رینگ‌های مشکی 18 اینچی خاص و چراغ مه‌شکن، صفحه اسکید پلیت، جلوپنجره و اسپویلر سقف تیره ویژگی‌های خاص نمای بیرونی این نسخه هستند. همه این‌ها در کنار هم جی ایکس را به یک شاسی بلند لوکس باابهت مشکی‌رنگ تبدیل کرده‌اند. در فضای داخلی نیز صندلی‌های تریم Boulder Gray NuLuxe، هدلاینر مشکی و فرمان با دوخت خاکستری و تریم چوبی مشکی به کار رفته است.

فضای داخلی لکسوس جی ایکس جدید

جای تعجبی ندارد که لکسوس برای جی ایکس جدید به کم‌ترین تغییرات بسنده کرده است چون سال گذشته اصلاحات گسترده‌ای را روی آن اعمال کرده بود. مدل 2023 این شاسی بلند لوکس ژاپنی از همان پیشرانه 4.6 لیتری V8 قبلی خود بهره می‌برد که توانایی تولید 301 اسب بخار قدرت و 446 نیوتون متر گشتاور را دارد. هرچند این پیشرانه خیلی توانا به نظر می‌آید و این شاسی بلند به لطف آن می‌تواند وزن 2900 کیلوگرم را یدک بکشد، اما شاید در مقایسه با پیشرانه‌های رقیب کمی منسوخ‌شده به حساب بیاید.

نمای عقب لکسوس جی ایکس جدید

گذشته از این‌ها، لازم به ذکر است که تریم Luxury جی ایکس جدید با مجموعه فناوری‌های ایمنی لکسوس عرضه می‌شود که سیستم‌هایی نظیر هشدار خروج از لاین، نور بالای هوشمند و تشخیص عابر پیاده را در بر می‌گیرد. در آخر، لکسوس GX مدل 2023 دارای قیمت پایه 57,575 دلاری است که با توجه به امکانات لوکس و قابلیت‌های آفرود این شاسی بلند ژاپنی، ارزش بالایی دارد.