خودرو در بورس کالا

امکان خرید این ۸ خودرو در بورس کالا فراهم شد

امکان خرید 8 خودرو جدید از 6 گروه خودروسازی در بورس کالا فراهم شد. پیش از این نیز 7 خودرو متعلق به 3 گروه خودروسازی مجوز عرضه در بازار بورس را دریافت کرده بودند.

بورس کالای ایران مدتی قبل به 7 محصول از 3 گروه خودروسازی شامل سه محصول کرمان موتور (جک اس 5، جک جی 4 و پیکاپ کی ام سی تی 8)، سه محصول شرکت بهمن موتور (وانت کارا تک کابین، کارا دو کابین، فیدلیتی و دیگنیتی) به همراه یک محصول از گروه خودروسازی سایپا (شاهین) مجوز عرضه در بورس را اعطا کرده بود. اکنون نیز 8 خودرو جدید از 6 گروه خودروسازی مجوز عرضه در بورس را دریافت کردند.

پذیرش 8 خودرو جدید در بورس کالا

در جلسه هیات پذیرش بورس کالای ایران 8 خودرو جدید از 6 گروه خودروسازی مجوز عرضه در بورس را دریافت کردند. این خودروها از روز چهارشنبه 26 خرداد 1401 در بورس کالا به مشتریان عرضه خواهند شد.

طبق اطلاعیه منتشر شده، محصولات هایما ایران خودرو (هایما اس 7 و هایما اس 5)، یک محصول گروه آرین پارس موتور (لاماری ایما)، یک محصول از گروه خودروسازی ایلیا (دایون Y5)، یک محصول از گروه بهمن موتور (وانت دو کابین کاپرا)، دو محصول از گروه سیباموتور (کامیون 6 تن فاو تایگر Tiger V و کشنده تک محور CA4180) و دو محصول از گروه بهمن دیزل (کامیون فورس و امپارو) مجوز عرضه در بورس کالای ایران را دریافت کردند.

در مجموع با احتساب 7 خودرو از 3 گروه خودروسازی که مدتی قبل پذیرش شدند به همراه 8 خودرو جدید از 6 گروه خودروسازی که امروز مجوز عرضه در بورس را دریافت کردند، تعداد خودروهایی که برای نخستین بار به صورت رسمی طبق مصوبه شورای عالی بورس در بورس کالا به فروش می‌رسند به 15 خودرو رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*