پیشگویی ترسناک یک مدعی سفر در زمان

پیشگویی ترسناک یک مدعی سفر در زمان از اتفاقاتی بد و عجیب در چند ماه آینده

به تازگی یکی از کاربران تیک تاک مدعی سفر در زمان که می‌گوید از 9 قرن آینده آمده،  پیشگویی های عجیب و ترسناکی از اتفاقات بد پیش رو در ماه های آینده ارائه کرده است.

تا به امروز افراد زیادی مدعی سفر در زمان شده‌اند، اما این که کدام یک از آنها واقعیت داشته محل بحث است. انسان‌های بسیاری با هدف سودجویی و معروفیت دست به چنین اقداماتی می‌زنند و خود را مسافر زمان تلقی می‌کنند. به تازگی یکی از کاربران تیک تاک اعلام کرده طی ماه‌های آینده اتفاقات ناگواری برای زمین می‌افتد.

ماجرای پیشگویی ترسناک یک مدعی سفر در زمان

timevoyaging ادعا دارد از سال 2906 میلادی آمده و با انتشار ویدیویی در حساب کاربری خود خبر از وقوع پنج اتفاق عجیب داده است. وی همچنین تاریخ دقیق این اتفاقات را اعلام کرده که در نوع خود جالب به نظر می‌رسد. در یکی از پیام‌های این شخصیت مرموز این‌طور آمده که خوکی از آزمایشگاه فرار می‌کند و خوک‌های دیگری را مبتلا به عفونتی شبیه به زامبی خواهد کرد.

در پیامی دیگر اشاره کرده بیگانگان فضایی مدت‌هاست روی زمین سکونت دارند و به زودی انسان‌ها با آنها ملاقات خواهند کرد. timevoyaging اعلام کرده در تاریخ 8 اکتبر (16 مهر) خوک‌ها دچار ویروسی عجیب خواهند شد. همچنین این کاربر تیک تاکی مدعی است که در تاریخ 10 دسامبر (19 آذر) رئیس جمهور آمریکا، جو بایدن به علت مشکلات جسمانی که دارد از مقام خود خلع خواهد شد.

به عقیده وی بشریت فرصت زیادی برای رویارویی با این حوادث ندارد، چرا که اولین پیش‌بینی او به ماه مهر بر می‌گردد. همان‌طور که گفتیم timevoyaging مدعی است از 9 قرن آینده آمده و هم‌اکنون به واسطه ادعای خود 76 هزار دنبال کننده جمع کرده و تا آنجا که متوجه شده‌ایم تمام پست‌های او مربوط به حوادث هشداردهنده آخرالزمانی است.

تا زمانی که مشغول نگارش این مطلب بودیم، ویدیوی این شخص مرموز حدود 2400 لایک و 240 نظر دریافت کرده است. در ادامه به تفکیک، تمام حوادث پیش بینی شده او را بررسی خواهیم کرد:

  • 16 مهر: خوکی که دچار عفونتی مشابه ویروس زامبی است از آزمایشگاه فرار کرده و نزدیک به 60 درصد خوک‌های دیگر را مبتلا خواهد کرد.
  • 10 آبان: اسناد سری درباره موجودات بیگانه فضایی منتشر شده و مشخص می‌شود مدت‌هاست روی زمین سکونت داشته‌اند.
  • 23 آبان: انسان‌ها از خورشید قدرت‌های عجیب و غریبی نظیر قدرت جسمی دریافت خواهند کرد.
  • 19 آذر: رئیس جمهور بایدن به علت مشکلات سلامتی که دارد از مقام ریاست جمهوری عزل خواهد شد.
  • 23 دی: شهری زیرزمینی به نام عزوه کشف می‌شود.

پیشگویی ترسناک یک مدعی سفر در زمان

واکنش کاربران به ادعاهای این کاربر تیک تاکی به این صورت بوده که عده‌ای گفته‌های وی را دروغ و کذب محض خوانده و برخی ترسیده‌اند. یکی از کاربران تیک تاکی دیگر در کامنت‌های این ویدیو نوشته: «موضوع بایدن تنها پیشگویی است که واقعی به نظر می‌رسد.» یکی از کاربران درباره اتفاقات ورزشی که در آینده رخ می‌دهد پرسیده است. او سوال کرده در جام جهانی 2022 قطر نتایج به صورت خواهد بود و دیگری که مدعی است از سال 2743 آمده توضیح می‌دهد انگلیس قهرمان جام جهانی می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. ما فقط یه پیشگو داریم اونم 👈 ناصر بی ناموس تمام 😆😆🤣🤣

  2. فقط موندم که اون خوکه چطور از آزمایشگاه فرار کرده😂😂😂😂😂