جسی پاول

تا انتهای سال 2022 می‌توانید با یک بیت کوین بوگاتی بخرید!

جسی پاول، مدیرعامل صرافی کراکن، با ابراز خوش‌بینی عجیب، امیدوار است که تا پایان 2022 بتواند با یک بیت کوین، خودروی بوگاتی بخرد.

جسی پاول، مدیرعامل صرافی کراکن که در سانفرانسیسکو مستقر است، اخیرا در مصاحبه‌ای با بلومبرگ گفته که هم‌چنان نسبت به بیت کوین خوش بین بوده و امیدوار است که تا پایان سال 2022، هر بیت کوین با ارزش یک دستگاه خودروی بوگاتی برابری کند!

پاول در حالی با Bloomberg Exclusive گفتگو کرده که سال گذشته نیز در این برنامه، با پیش‌بینی‌هایی عجیب گفته بود:

احتمالا تا پایان سال 2021، هر بیت کوین، به ارزش یک دستگاه لامبورگینی خواهد رسید و تا پایان سال 2022 نیز به ازای هر بیت‌کوین می‌توان یک بوگاتی خریداری کرد!

در آن زمان، بیت کوین در محدوده 48000 دلار قرار داشت. پاول هم‌چنان از موضع پیشین خود عقب‌نشینی نکرده و در حالی‌که ریزش بازار کریپتو در زمستان را غیرمنتظره خوانده، هم‌چنان تاکید کرد که انتظار دارد تا پایان سال بتواند با هر بیت کوین، یک خودروی بوگاتی خریداری کند.

مدیرعامل صرافی کراکن

بیت کوین در زمان انتشار این خبر، به ارزش 24000 دلار معامله می‌شود و خودروهای لوکس برند بوگاتی بین 1.9 تا 3.3 میلیون دلار ارزش دارند.

پاول با بیان اینکه هم‌چنان نسبت به بیت کوین امیدوار است، افزود:

من مجددا به موجودی بیت کوین خود، در محدوده 18000 دلار اضافه کردم. هم‌چنان در بلندمدت به صعود این رمزارز خوش‌بینم و از لحاظ بنیادین نیز آن‌را رو به بهبود می‌بینم. من هیچ‌گاه علیه بیت‌کوین شرط نخواهم بست.

حواشی صرافی کراکن

به محض اینکه ریزش بازار در زمستان آغاز شد، اکثر صرافی‌های بزرگ ارزهای دیجیتال، اقدام به تعدیل نیرو و اخراج بخشی از کارکنان خود کردند. با این وجود، کراکن کارمندان خود را حفظ کرد و این نشان می‌دهد که صرافی آمریکایی برای حمایت از کارکنان 3200 نفری خود با مشکلات مالی روبرو نیست.

با این حال، صرافی کراکن با حواشی و چالش‌های دیگری مواجه بوده است. در 15 ژوئن 2022، مدیرعامل این شرکت به اتهام سرزنش کارمندان خود با این ادعا که آنها با فرهنگ مجموعه سازگار نیستند، به تیتر اخبار تبدیل شد. نیویورک تایمز با بررسی عمیق این موضوع، گزارش داد که پاول با شروع یک جنگ فرهنگی در کراکن، این شرکت را به محیطی تنش‌زا تبدیل کرده است.

رمز ارز

یک ماه پس از انتشار این خبر، در ژوئیه 2022، وزارت خزانه‌داری ایالات متحده تحقیقاتی را در مورد احتمال نقض تحریم‌های این کشور در صدور مجوز به کاربران مناطق تحریم شده برای معاملات کریپتو آغاز کرد. این کشور تحریم‌هایی را علیه ایران، کره‌شمالی، کوبا، سوریه و بخش‌هایی از اوکراین اعمال کرده بود. پس از تحقیقات وزارت خزانه‌داری، مشخص شد که کراکن به کاربران ایران، سوریه و کوبا اجازه معاملات توکن‌ها را داده است.

انتظارات صعودی از بازار کریپتو و بیت کوین

اگرچه اکثر تحلیل‌گران انتظار ندارند که بیت‌کوین، دست‌کم تا سال 2022 به قیمت بوگاتی برسد، بسیاری از مدیران کریپتو نیز نسبت به رشد بیت‌کوین خوش‌بین هستند و معتقدند که پس از پایان ریزش‌‌های زمستانی، این رمزارز بار دیگر سیر صعودی خواهد گرفت.

مایک مک‌گلون، استراتژیست ارشد بلومبرگ نیز بر این باور است که بیت کوین تا سال 2025 به ارزش 100000 دلار خواهد رسید. مک‌گلون در تحلیل خود از بازار کریپتو در 14 جولای اشاره کرده که پیدا کردن کف قیمتی این رمزارز برای او نامعلوم بوده، اما افزایش قیمت اجتناب ناپذیر است. چند روز بعد، مایکل نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال نیز با ابراز خوش‌بینی نسبت به آینده بیت کوین، مدعی شد که این رمزارز تا سال 2027، به رقم 500000 دلار خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. احتمالا کل ۲۰۲۲ بیت کوین نزولی میمونه خصوصا که کشورهای تحریم شده همگی از کریپتو برای دور زدن تحریمهاشون استفاده میکنن و آمریکا هر از گاهی به بازار حمله میکنه تا تحریمیها پولدار نشن پس فعلا عوامل فاندامنتال اجازه صعودهای آنچنانیرو نمیده

  2. بله امّا بوگاتی بچه‌گانه.
    و السلام