اولین تصاویر هیوندای سانتافه فیس لیفت

اولین تصاویر هیوندای سانتافه فیس لیفت منتشر شد

شرکت هیوندای قصد دارد خودروی شاسی‌ بلند جدید خود را در نمایشگاه چین معرفی کند. به تازگی اولین تصاویر هیوندای سانتافه فیس لیفت منتشر شده است.

ما ایرانی‌ها به خوبی با محصولات کمپانی مطرح هیوندای آشنا هستیم، چرا که برخی از خودروهای این شرکت وارد ایران شده و مشتریان هم خاطره خوبی از این برند معتبر دارند. به تازگی هیوندای تصمیم گرفته در نمایشگاه Chengdu Motor Show حاضر شود و فیس لیفت جدید سانتافه را در آنجا رونمایی کند. هم‌اکنون تصاویر جدیدی از این خودرو منتشر شده که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

اولین تصاویر هیوندای سانتافه فیس لیفت را ببینید

اولین تصاویر هیوندای سانتافه فیس لیفت

هیوندای سانتافه فیس لیفت از نظر ظاهری مجهز به یک جلو پنجره‌ای مشکی و لبه جلویی ضخیم با روکش کرومی پوشانده شده است. در قسمت انتهایی این خودروی شاسی بلند چراغ‌های دوتایی با الگوی C مانند همچنان به یکدیگر متصل شده‌اند و رنگ قرمز چراغ‌ها در نسخه قبلی به شفاف تغییر کرده است.

اولین تصاویر هیوندای سانتافه فیس لیفت

طول این خودرو 4930 و عرض آن 1910 میلی‌متر است و ارتفاع 1720 میلی‌متری دارد. فاصله محوری  شاسی بلند جدید هیوندای 2865 میلی‌متر بوده و کابین جاداری برای مشتریان فراهم آورده است. روی کنسول جدید سانتافه دکمه‌های زیادی تعبیه شده که از جمله آنها می‌توان به سیستم سرگرمی، کنترل تهویه مطبوع، حالت رانندگی و تنظیمات صندلی اشاره کرد.

اولین تصاویر هیوندای سانتافه فیس لیفت

درون کابین هیوندای سانتافه فیس لیفت یک صفحه کنترل مرکزی ایستاده با قابلیت کنترل از راه دور وجود دارد و سیستم شناسایی اثر انگشت قبلی حذف شده است. شاسی بلند مذکور مجهز به یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ شده و می‌تواند قدرت 226 اسب بخار و گشتاور 353 نیوتن‌متر را تولید کند. نیروی محرکه این خودرو از طریق گیربکس 8 سرعته اتوماتیک به محور جلو منتقل می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*