وحشتناک ترین سلفی های جهان

وحشتناک ترین سلفی های جهان و عواقب دردناک آن‌ها + ویدیو

اکثر افراد تمایل به گرفتن سلفی و اشتراک گذاشتن آن در شبکه‌های اجتماعی دارند. هرچند که همیشه شرایط خوب پیش نمی‌رود. به همین بهانه به وحشتناک ترین سلفی های جهان و عواقب آنها می‌پردازیم.

درست وسط تابستان هستیم و تابستان برای خیلی از شما معنی مسافرت و گذشت و گذار می‌دهد. اگر به سفر و تفریح می‌روید، حتما چند سلفی هم از خود می‌گیرید و در صفحات مجازی خود می‌گذارید.

پیج‌ها و وبسایت‌های زیادی هستند که ترفندهای عکاسی و سلفی گرفتن را یاد می‌دهند. برای مثال، همه ما می‌دانیم که نور طبیعی عکس را زیباتر می‌کند و یا اینکه نباید مثل دیوانه‌ها لبخند بزنید؛ اما در هیچ یک از این صفحات نیامده است که چه کارهایی نکنید.

وحشتناک ترین سلفی های جهان

بنابراین، تصمیم گرفتیم که در اینجا فهرستی از وحشتناک ترین سلفی های جهان را بیاوریم که در نوع خود تراژدی هستند. این فهرست چند نکته کاربردی را به شما یاد می‌دهد تا دفعه بعد که خواستید جلوی یک مکان عمومی ملی عکس بگیرید، آنها را مدنظر قرار دهید.

نگاهی به ۱۱ مورد از وحشتناک ترین سلفی های جهان

هیچ‌وقت به یک اثر هنری تکیه ندهید

افراد درمورد اینکه آیا باید در موزه هنر سلفی بگیریم یا نه اختلاف نظر دارند. نظر ما این است که این کار را بکنید، چرا که راهی برای ثبت خاطرات و البته یادآوری چند اثر زیبای هنری است. اما در این مورد چند اخطار وجود دارد که حتما باید آنها را رعایت کنید. بزرگ‌ترین آنها نیز این است که به هیچ وجه نباید به یک اثر هنری دست بزنید.

در غیر این صورت، شما هم ممکن است مانند زنی لس آنجلسی که در سال ۲۰۱۷ در یک نمایشگاه به طور ناخواسته عقب عقب رفت و حدود ۲۰۰ هزار دلار خسارت وارد کرد، سرتیتر خبرها شوید. می‌توانید این تراژدی را در ویدیوی زیر ببنید. تقریبا ثانیه ۱۱ است که این زن پایش لیز می‌خورد و به پایه پشتی برخورد می‌کند.

از آنجایی که این نمایشگاه مجموعه‌ای از آثار بسیار گران‌قیمت بود، لغزش او باعث شد که ده‌ها قطعه به صورت دومینووار به یکدیگر برخورد کنند. با توجه به اینکه سه قطعه غیرقابل تعمیر هستند، این مورد یکی از وحشتناک ترین سلفی های جهان لقب گرفته است.

به حیات وحش بی‌احترامی نکنید

از آنجایی که اخیرا گردشگران به طور بی‌سابقه‌ای به پارک‌های ملی می‌روند، شاید شما هم یکی از آنها باشد. در اینجا چند نکته درمورد آداب بازدید از پارک‌های ملی آمده است که حتما باید آنها را به خاطر بسپارید. زباله‌های خود را در پارک رها نکنید و با خود ببرید، با کارکنان پرتلاش پارک خوب برخورد کنید و از حیوانات دوری کنید.

وحشتناک ترین سلفی های جهان

مورد آخر را شاید خیلی از شما رعایت کنید؛ اما هنوز افراد زیادی هستند که بیش از حد به حیوانات نزدیک می‌شوند و آنها را لمس می‌کنند. برای مثال در سال ۲۰۱۶ توریستی که از پارک Yellowstone بازدید می‌کرد و سعی داشت با حیوانات سلفی بگیرد توسط یک گاومیش مورد حمله قرار گرفت.

خوشبختانه جراحات او خیلی وخیم نبود. یکی از پارکبانان در این رابطه به CNN گفت:

این خانم پنجمین نفر بود که در این فصل توسط این جانوران وحشی منطقه مورد حمله قرار می‌گیرد.

این پارک در ماه گذشته نیز شاهد سه حمله دیگر از این گاومیش‌های کوهان‌دار بوده است که نشان می‌دهد انسان‌ هیچ‌وقت درس عبرت نمی‌گیرد. به شما اطمینان می‌دهیم که سلفی هرچقدر هم که جذاب و هیجان‌انگیز باشد، ارزش آن را ندارد که توسط یک جانور ۵۰۰ کیلویی به هوا پرتاب شوید.

اگر گوشی‌ از دستتان افتاد آن را برندارید

طبیعتا وقتی می‌خواهید خیلی سریع یک عکس تاریخی از یک صحنه خارق‌العاده (مثل فواران آتش‌فشان) بگیرید، تمام تلاش خود را می‌کنید که گوشی از دستتان نیفتد. اگر هم گوشی افتاد، آن را فراموش کنید. هرچند که مردی پس از این اتفاق تلاش کرد گوشی را از بردارد و به همین خاطر داخل کوه آتشفشان افتاد.

وحشتناک ترین سلفی های جهان

البته این فرد خیلی خوش‌شانس بود؛ زیرا با وجود اینکه درون یک آتشفشان فعال افتاده بود، گروه امداد توانست او را به موقع نجات دادند و تنها جراحات جزئي برداشت. جالب اینجاست که عکس سلفی نیز سالم ماند.

در هوای بد بیرون نروید

مانند دیگر نکات موجود در این لیست، این یکی نیز کاملا منطقی است. عکس سلفی ارزش بیرون رفتن در آب و هوای بد را ندارد. سلفی گرفتن در آب و هوای بد نیز یکی از خطرناک ترین کارهای جهان محسوب می‌شود.

وحشتناک ترین سلفی های جهان

داستان‌های زیادی درباره سلفی گرفتن در مقابل گردبادها و هنگام زلزله شنیده‌ایم. سال گذشته ۱۱ گردشگر در هند طی یک طوفان و رعد و برق در فضای باز در حال سلفی گرفتن بودند که مورد اصابت صاعقه قرار گرفتند. به هرحال رعد و برق شوخی ندارد.

هنگام رانندگی سلفی نگیرید

یکی از وحشتانک ترین سلفی های جهان هنگام رانندگی است، چرا که به احتمال زیاد تصادف خواهید کرد. هنگام رانندگی حتی اگر با یک مونوپاد سلفی بگیرید باز هم احتمال تصادف وجود خواهد داشت. یک زن کانادایی اوایل سال جاری هنگام رانندگی در حال سلفی گرفتن بود که به دریاچه سقوط کرد و بعد از آن هم به شکل فوق‌العاده عجیبی بر روی لاشه ماشینش ایستاده بود و آنجا هم سلفی می‌گرفت.

وحشتناک ترین سلفی های جهان

اگر شما هم مانند این زن در همه حال به فکر سلفی گرفتن هستید، بهتر است کمی تفکر کنید که این اعتیاد شما تا کجا پیش خواهد رفت.

قایق جای سلفی گرفتن نیست

هرکسی که تا بحال کایاک سواری کرده است، این موضوع را تایید می‌کند که مناظر آرام هنگامی که روی آب هستند واقعا ارزش سلفی گرفتن دارند. آنها احتمالا این نکته را هم تایید می‌کنند که قایق کایاک مخصوصا وقتی چند نفر داخل آن باشند، چقدر ناگهانی و آسان واژگون می‌شوند. همین موضوع سلفی گرفتن در قایق را به یکی از وحشتناک ترین کارهای جهان تبدیل کرده است.

قایق

برای مثال، سال گذشته یک قایق پر از گردشگر در اندونزی واژگون شد که نه نفر آنها غرق شدند. این واژگونی به این خاطر بود که ۲۰ نفر برای سلفی گرفتن دسته جمعی در یک طرف قایق جمع شدند و امکان حفظ تعادل وجود نداشت. گزارش‌های محلی حاکی از آن است که قایق بیش از حد ظرفیت پر شده بود و توسط یک پسر ۱۳ ساله هدایت می‌شد. پس بهتر است این سلفی‌های دسته جمعی را در خشکی بگیرید. مطمئن باشید که آنها هم به همان اندازه خوب به نظر می‌رسند.

روی جای معلق، سلفی نگیرید

اگر روی خشکی هم خواستید سلفی بگیرید باید اطمینان حاصل کنید که در آستانه ریزش نباشد. اگر این مورد را در نظر نگیرید، ممکن است سلفی شما در دسته وحشتناک ترین سلفی های جهان قرار بگیرد. سال گذشته یک خانواده که به سفر رفته بودند برای گرفتن سلفی دسته جمعی بر روی اسکله‌ای کهنه جمع شدند و در نهایت سنگینی آنها باعث کمانه کردن اسکله و شکستن آن شد.

اسکله

متاسفانه در نتیجه این اتفاق پنج نفر آنها در لجن‌زار غرق شدند. همیشه به خاطر داشته باشید که سلفی گرفتن در مکان‌های نزدیک آب تا حدودی خطرناک است.

بالای قطار سلفی نگیرید

یکی دیگر از وحشتناک ترین سلفی های جهان سلفی هایی است که افراد در بالای قطارها می‌گیرند. البته این مدل سلفی واقعا آدم را به وسوسه میاندازد، اما به دو دلیل بسیار خطرناک است. اول اینکه، قطار ارتفاع زیادی دارد و سقوط از هر چیز بلندی مسلما خوب نیست.

دلیل دوم اینکه اکثر قطارهای امروزی مانند مترو برقی هستند. این بدان معنی است که آنها برای فعالیت خود به نوعی سیم‌کشی نیاز دارند. در واقع یک خط هوایی به طور متوسط ۲۵ هزار ولت برق حمل می‌کند. اگر با خودتان می‌پرسید که اگر یکی از این سیم‌ها را لمس کنید چه می‌شود، بهتر است قبل از آن به اخبار متعددی که درباره سلفی گرفتن بر روی گرفتن قطار منتشر می‌شود رجوع کنید.

وحشتناک ترین سلفی های جهان

برای مثال یک نوجوان رومانیایی به همین خاطر در آتش سوخت و سپس بر اثر جراحات ناشی از آن جان باخت. همین اتفاق سال گذشته برای یک نوجوان هندی هم رخ داد. اخیرا نیز یک نوجوان بر اثر برخورد با کابل جان خود را از دست داده است. همه این موارد حاکی از آن است که نباید با قطار سلفی گرفت.

در مزارع سلفی نگیرید

حتی یک مزرعه متوسط هم با عظمت و جذاب است و می‌توان آن را یک نقطه عالی برای سلفی گرفتن به حساب آورد. با توجه به تعداد گزارش‌هایی که در تابستان امسال منتشر شده است، افراد زیادی برای سلفی گرفتن وارد مزارع کانولا می‌شوند.

مزرعه

همانطور که پلیس محلی به ساکنین خاطرنشان کرده است، تنها مشکل سلفی گرفتن در مزارع آسیبی است که به محصولات کشاورزی وارد می‌شود. آن هم وقتی که زمان و زحمت زیادی صرف پرورش آنها شده و قیمت بالایی هم دارند.. تخمین زده شده است که خسارت وارد شده بر اثر یک سلفی گرفتن برابر با دوهزار دلار است. همانطور که پلیس اشاره کرد این عکاسی یک نوع جنایت محسوب می‌شود.

به موجودات دریایی دست نزنید

همه عاشق سلفی گرفتن در ساحل هستند، چرا که نه؟ نور عالی است و اقیانوس هم زیباست. از طرفی همه چیز برق می‌زند. ولی وقتی که سعی می‌کنید یک کوسه یا دلفین را از آب بیرون بیاورید و در قاب سلفی خود جا دهید، همه چیز جذابیت خود را از دست می‌دهد. بدرفتاری با حیوانات حتی اگر آن حیوان آبشش یا سوراخ تنفسی داشته باشد، هرگز جذاب نیست.

واکنش ناگهانی جانور نیز ممکن است آسیب جدی به شما وارد کند و از طرفی این کار فاصله بسیار زیادی با انسانیت دارد. به همین خاطر عکس با موجودات دریایی جزء وحشتناک ترین سلفی های جهان به حساب می‌آيد.

به لاک‌پشت‌ها دست نزنید

در سال ۲۰۱۵، گردشگران در اواسط فصل تخم‌گذاری لاک‌پشت‌های دریایی به سواحل زیبای کاستاریکا هجوم بردند تا در آنجا تفریح کنند. همه افراد سعی می‌کردند که با یکی از این بچه‌های سبزرنگ که در ساحل راه می‌رفتند، عکس بگیرند.

وحشتناک ترین سلفی های جهان

این افراد فقط به فکر سلفی های وحشتناک خود بودند و ابدا به تاثیری که می‌تواند روی محیط زیست بگذارد، فکر نمی‌‌کردند. بعدها گزارش‌هایی به گوش رسید که جمعیت زیاد سبب وحشت لاکپشت‌ها شده و تعداد زیادی از آنها بدون اینکه تخم بگذارند به دریا برگشته‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*