تیک تاک

ارسال استوری‌ های تیک تاک به اینستاگرام، بالاخره ممکن شد

ویژگی جدید اشتراک‌گذاری محتوای تیک تاک، ارسال استوری از این پلتفرم به دیگر رسانه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام و ردیت را ممکن می‌کند.

اپلیکیشن تیک تاک که این روزها مخاطبان متعددی را جذب خود کرده، یک پلتفرم ویدیوی کوتاه است که به تدریج در حوزه شبکه‌های اجتماعی در حال رشد و تثبیت جایگاه خود است. در این میان، سایر پلتفرم‌ها نیز در تلاش‌اند تا از ویژگی‌های این برنامه استفاده کنند. با این وجود، در حالی‌که دیگر برنامه‌های رقیب در حال کپی کردن ویژگی‌های TikTok هستند، این پلتفرم سعی دارد با آنها همکاری کرده و از این طریق به تکامل خود ادامه دهد. این اپلیکیشن اخیرا ویژگی جدیدی را منتشر کرده که به سازندگان محتوا در این برنامه کمک می‌کند تا استوری های تیک تاک را مستقیما به سایر پلتفرم‌ها از جمله اینستاگرام ارسال کنند.

بر اساس گزارش‌ها، استوری های تیک تاک اکنون می‌توانند به طور مستقیم در اینستاگرام و فیس‌بوک به اشتراک گذاشته شوند. شرکت متا در طول این مدت، مشغول کپی کردن ویژگی ویدیوی کوتاه تیک تاک در سراسر پلتفرم رسانه‌های اصلی خود از جمله اینستاگرام است. با این حال، آخرین نسخه تیک تاک این امکان را می‌دهد تا محتوای این برنامه در پلتفرم‌های متا نیز ظاهر شوند.

تیک تاک آزمایش ویژگی جدید استوری خود به نام “TikTok Stories” را از اوایل سال گذشته آغاز کرد. این شرکت اخیرا تایید کرده که قابلیت اشتراک‌گذاری جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا استوری های خود را مجددا در پلتفرم‌های مختلف رسانه‌های بزرگ اجتماعی منتشر کنند.

استوری تیک تاک

این ویژگی اولین بار توسط شرکت اطلاعاتی Watchful کشف شد. به گفته تیک تاک، قابلیت مذکور به تازگی برای کاربران این پلتفرم برقرار شده است. بنابراین، اگر از کاربران این اپلیکیشن هستید و هنوز این ویژگی برای شما فعال نشده، جای نگرانی نیست و به زودی در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

قابلیت اشتراک استوری های تیک تاک در اینستاگرام، ردیت و سایر پلتفرم ها

متا در تلاش است تا رتبه بسیاری از ویدیوهای اصلی تیک تاک را در برنامه ریلز خود پایین بیاورد. با این وجود، ویژگی اشتراک‌گذاری جدید TikTok باعث افزایش محتوای این پلتفرم در اینستاگرام خواهد شد. متا قبلا به سازندگان محتوا اطلاع داده بود که این شرکت محتوای ریلز خود را در اولویت قرار می‌دهد و تاکید کرد که الگوریتم پیشنهاد محتوای این شرکت به واترمارک ویدیوهای تیک تاک توجه خواهد داشت. البته، بازنشر محتوای اصلی ممکن است راه جدیدی را برای سازندگان محتوای تیک تاک فراهم کند تا بتوانند کار خود را به اشتراک گذاشته و در معرض دید قرار بگیرند.

استوری های تیک تاک

هم‌چنین گزارش‌هایی نیز از رابط اشتراک‌گذاری جدید استوری تیک تاک منتشر شده است. پیش‌تر، پس از اینکه کاربران گزینه مذکور را انتخاب می‌کردند، می‌توانستند روی آواتار دوست خود در منوی اشتراک‌گذاری پاپ‌آپ ضربه زده تا مستقیما محتوای اصلی را با دوستان خود در پلتفرم تیک‌ تاک به اشتراک بگذارند. علاوه بر آن، این ویژگی به کاربران اجازه می‌دهد تا ویدیوهای خود را در دستگاه‌های مورد نظر ذخیره کرده و تنظیمات حریم خصوصی را حذف یا تغییر دهند.

اکنون یک ردیف از برنامه‌های اجتماعی اصلی در منوی اشتراک‌گذاری، به همراه گزینه کپی پیوند به ویدیو اضافه شده است. کاربران می‌توانند استوری های تیک تاک را در پلتفرم‌هایی مانند فیس‌بوک، ردیت، اینستاگرام بازنشر کنند. به عبارت دیگر، کاربران تنها می‌توانند استوری‌ها را از این طریق بازنشر کنند و این قابلیت برای ویدیوهای تیک تاک فعال نیست.

مانند سایر پلتفرم‌ها، استوری های تیک تاک می‌توانند حاوی تصاویر ثابت یا ویدیوها باشند. هنوز امکان اشتراک‌گذاری مستقیم ویدیوهای TikTok در سایر پلتفرم‌های فیس‌بوک یا اینستاگرام به جز ریلز وجود ندارد، مگر آنکه سازندگان ویدیوهای تیک تاک، محتوای خود را به استوری ها منتقل کنند.

برای سازندگان محتوا در تیک تاک، این ویژگی اشتراک‌گذاری جدید می‌تواند راهی موثر برای دسترسی به کاربران سایر شبکه‌های اجتماعی بزرگ باشد. این شرکت هنوز تایید نکرده که قابلیت انتقال استوری به اینستاگرام و دیگر پلتفرم‌ها، چه زمانی به صورت جهانی عرضه خواهد شد. به هر روی، هنوز قابلیت استوری تیک تاک در سطح عمومی در حال آزمایش بوده و هنوز به عرضه نهایی نرسیده است. این بدان معنی است که ویژگی اشتراک‌گذاری جدید ممکن است هنوز برای همه کاربران در دسترس نباشد. به علاوه، این احتمال وجود دارد که پس از انتشار جهانی این ویژگی، تغییرات جدیدی در آن اعمال شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*