هدست ریزر Cyclone Black Shark V2 X

هدست ریزر Cyclone Black Shark V2 X با قیمت 74 دلار، تجربه لذت بخشی از گیمینگ را ارائه می‌دهد

هدست گیمینگ ریزر Cyclone Black Shark V2 X تجربه‌ای راحت و پویا از بازی‌ها را به ارمغان می‌آورد. در ادامه شاهد مشخصات هدست جدید Razer باشید.

ریزر به تازگی هدست Cyclone Black Shark V2 X USB را به عنوان محصولی جدید از مجموعه گسترده لوازم جانبی خود روانه بازار چین کرده است. این هدست گیمینگ صدای فراگیر 7.1 با خروجی دقیق را ارائه می‌دهد که تجربه کاربر از بازی‌های ویدئویی را هرچه بهتر می‌کند.

هدست ریزر Cyclone Black Shark V2 X

این هدست جدید مجهز به داریو 50 میلی‌متری است که برای ارائه کیفیت صدای بالاتر فرکانس را به طور مجزا تنظیم می‌کند. گوشی‌های آن فوم حافظه‌دار نرم و قابل تنفس و نوعی پارچه دارند که مانع افزایش دما می‌شود.

هدست ریزر Cyclone Black Shark V2 X

بازیکنان با Cyclone Black Shark V2 X از کیفیت صدای پویا و افکت‌های صوتی عالی برخوردار خواهند شد و علاوه بر راحتی، به تجربه عمیق‌تری از بازی دست پیدا خواهند کرد. فوم حافظه‌دار پرتراکم در روگوشی‌های این هدست، فشار روی صر را کاهش می‌دهد و به صورت غیرفعال نویز را از بین می‌برد.

هدست ریزر Cyclone Black Shark V2 X

این محصول جدید ریزر حذف نویز مستقیم با میکروفونی بهینه‌شده را با هم به دنبال خواهد آورد. میکروفون مذکور طراحی بازی دارد که به اندازه قابل توجهی در کاهش نویز تاثیرگذار است و صدای کاربر را به شکل واضح ضبط می‌کند. در ضمن به جای جک 3.5 میلی‌متری یک رابط USB برای آن در نظر گرفته شده است که اتصال راحت‌تری را برای کاربران پی‌سی فراهم خواهد کرد.

هدست ریزر سایکلون بلک شارک وی 2 ایکس با قیمت 499 یوان معادل حدود 74 دلار آمریکا در چین در دسترس قرار دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*