اپلیکیشن اوانو

اپلیکیشن اوانو در گوگل پلی استور و کافه بازار از مرز هشت میلیون نصب عبور کرد

بر اساس آمار منتشر شده، اپلیکیشن اوانو بیش از 5 میلیون بار در گوگل پلی استور و بیش از 3 میلیون بار در کافه بازار دانلود شده تا آمار نصب آن از هشت میلیون عبور کند.

اپلیکیشن جامع اوانو خدماتی را با محوریت سرویس‌های مالی، هواداری، اپراتوری، خرید فروشگاه، سفر و گردشگری و غیره در اختیار کاربران قرار می‌دهد. روابط عمومی شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند اعلام کرد طبق جدیدترین بروزرسانی اطلاعات مربوط به دانلود و نصب اپلیکیشن‌های اندرویدی در فروشگاه اپلیکیشن گوگل پلی، Ewano بیش از 5 میلیون بار توسط کاربران ایرانی نصب شده است.

علاوه بر این، آمارهای منتشر شده مربوط به اپلیکیشن‌های اندرویدی در فروشگاه کافه بازار نشان می‌دهد این اپلیکیشن بیش از 3 میلیون بار توسط کاربران ایرانی نصب شده است. به این ترتیب، اپلیکیشن اوانو در دو استور گوگل پلی و کافه بازار در مجموع به بیش از هشت میلیون نصب دست پیدا کرده است.

خدمات اپلیکیشن اوانو را بشناسید

اپلیکیشن Ewano محصولی از شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند به عنوان بازوی دیجیتال همراه اول محسوب می‌شود که در پنج بخش مالی، اپراتوری، هواداری، خرید فروشگاه و سفر و گردشگری به کاربران خدمات‌رسانی می‌کند. این اپلیکیشن در بخش مالی علاوه بر خدمات کارت به کارت و دریافت موجودی حساب، امکان استفاده از کیف پول یکپارچه همراه اول را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کیف پول مشترک با اپلیکیشن همراه من یکی از ویژگی‌های اوانو است که کاربران با شارژ کیف پول خود در هر یک از این دو اپلیکیشن قادر خواهند بود به آسانی از خدمات اوانو و همراه من بهره ببرند.

کاربران به زودی می‌توانند از خدمات کارت فیزیکی متصل به کیف پول یکپارچه همراه اول خود هم استفاده کنند. این کارت عضو شبکه شتاب خواهد بود. در بخش اپراتوری هم امکاناتی مانند خرید شارژ و بسته برای سیم کارت‌های همراه اول، ایرانسل و رایتل و همچنین پرداخت انواع قبوض برای کاربران فراهم شده است. دارندگان سیم کارت‌های اعتباری همراه اول با هر بار خرید شارژ در اپلیکیشن اوانو، پنج درصد اعتبار بیشتری را دریافت خواهند کرد. پرداخت قبوض سیم کارت همراه اول نیز در این اپلیکیشن به صورت آنی انجام می‌پذیرد.

سامانه هواداری یکی دیگر از خدمات اپلیکیشن Ewano محسوب می‌شود. در این بخش، کاربران با انتخاب تیم محبوب خود به صورت هوشمندانه و بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای از تیم محبوب خود حمایت می‌کنند. خرید سیم کارت هواداری، استفاده از صفحه بازی‌ها و اطلاع از اخبار و بازی‌های تیم محبوب خود از امکاناتی هستند که در این بخش به کاربران ارائه می‌شود.

از جمله سرویس‌های دیگری که در اوانو وجود دارند می‌توان به خرید فروشگاهی و سفر و گردشگری اشاره کرد که این خدمات در حال حاضر در این اپلیکیشن فعال و در حال توسعه هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*