خودروهای جدید هیوندای

آیا خودروهای جدید هیوندای به ایران وارد خواهند شد؟

با آزادسازی واردات خودرو، خودروهای جدیدی راهی بازار داخلی خواهد شد. به نظر می‌رسد خودروهای جدید هیوندای جزو انتخاب‌های اول واردکنندگان باشد.

هنوز واردات خودرو به طور کامل و رسمی آزاد نشده و واردکنندگان خودرو منتظر ابلاغ آیین نامه مربوطه هستند. در صورتی که واردات در ماه‌های آینده از سر گرفته شود، یکی از برندهای معتبر و مطرحی که انتخاب نخست واردکنندگان خواهد بود، کمپانی هیوندای است. این برند برای مشتریان ایرانی خاطرات خوبی به همراه دارد.

ورود خودروهای جدید هیوندای همزمان با آزادسازی واردات خودرو

خودروهای جدید هیوندای

جایگاه محصولات هیوندای در بازار ایران و برای علاقه‌مندان به خودرو مناسب است و خوشبختانه بازار خدمات پس از فروش آن به واسطه همکاری‌های نزدیک همچنان مستعد و پابرجا است. بنابراین امکان ورود محصولات این شرکت وجود دارد. خودروهای مختلف این برند معروف در بازار داخلی ما محبوب به حساب می‌آیند، زیرا هم کیفیت خوبی دارند و هم طراحی ظاهری آنها مشتری‌پسند است.

همچنین یکی دیگر از مزایای ورود محصولات هیوندای به کشور، بازار خدمات پس از فروش مناسبی است که این برند دارد. از آنجایی که محصولات زیادی از این شرکت در ایران وجود دارند، مشکلی برای خدمات پس از فروش پیش نخواهد آمد. از طرفی بر خلاف سایر شرکت‌های خارجی نظیر پژو و رنو، هیوندای تمام تلاش خود را کرد تا در اوج تحریم‌ها و هنگام ترک کشور، طوری باشد که ضرر و زیانی به صنعت خودروی ما وارد نشود.

البته کاری نداریم که آنها نتوانستند در این مورد به خصوص اقدام خاصی انجام دهند، اما موفق شدند در حوزه خدمات پس از فروش عملکرد خوبی از خود بر جای بگذارند. خوشبختانه کره‌ای‌ها بر خلاف فرانسوی‌ها در حوزه خدمات پس از فروش در بازار ایران ماندند و به وقت نیاز، مشکلات را برطرف کردند. حتی هیوندای با کمک کرمان موتور تلاش خود را کرد تا خدمات مذکور به بهترین حالت ممکن انجام شود.

خودروهای جدید هیوندای

حالا که قرار است واردات خودرو مجددا آغاز شود، به نظر می‌رسد کمپانی هیوندای یکی از گزینه‌های مهم روی میز برای واردکنندگان باشد. خوشبختانه این شرکت محصولات خوبی در بازه قیمتی 20 هزار دلار دارد. وزارت صنعت، معدن و تجارت مقرر کرده باید خودروهای زیر 20 هزار دلار وارد کشور شوند و همچنین خودروهای بالای 20 هزار دلار هم برای تنظیم بازار وارد کشور شوند. بنابراین دو خودرویی که بیشتر از بقیه شانس ورود به ایران دارند، هیوندای سانتافه و توسان خواهند بود.

همچنین برخی از دیگر محصولات این برند نظیر هیوندای النترا، هیوندای کونا و ونیو می‌توانند بر اساس راهبرد وزارت صمت وارد کشور شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*