مشاوره سئو

مشاوره سئو شامل چه خدماتی می‌شود؟

امروزه یکی‌ از داغ‌ترین موضوع در هر کسب‌وکاری، بحث بازاریابی دیجیتال از سایت‌های اینترنت می‌باشد. در اصل گوگل، جز مهم‌ترین بخش اینترنت محسوب می‌شود. هر یک از دارندگان سایت، دوست دارند به بالاترین جایگاه در نتایج جست‌وجوی گوگل برسند و کاربران زیادی را جذب کنند. برای رسیدن به این مرحله می‌توانند از مشاوره سئو کمک بگیرند.

طبق منابعی که در دسترس دارید، مشاوره سئو یک طراحی اختصاصی برای کسب‌وکار شما به ارمغان می‌آورد. در قدم بعدی، بی‌شک شما نیازمند به کلمات کلیدی هستید که بیشترین جست‌وجو و کمترین رقابت را داشته باشد. در این مرکز، بهترین کلمات کلیدی برای سایت شما انتخاب خواهد شد. برای داشتن یک سایت خوب و پربازده، یک تولید محتوای عالی لازم است.
در مشاوره سئو، یک راهنمایی مفید در زمینه‌های: متن، گرافیک، مدیا و… در اختیار شما قرار می‌گیرد. در یکی دیگر از خدمات مشاوره سئو؛ آنالیز رقبا، آنالیز سرعت سایت و گزارش‌های آنالیتیکس و در نهایت، بهینه‌سازی آن‌ها انجام می‌شود. یک‌سری آموزش‌های ویژه که شامل: یافتن بک‌لینک‌های مضر، بهینه‌سازی تصاویر و ویدئوهای سایت و… هستند به شما آموزش داده می‌شود. روزانه الگوریتم‌های جدیدی برای گوگل ارائه می‌شود که در مشاوره سئو تمامی این آپدیت‌ها را می‌توانید مشاهده کنید.

در نهایت شما با رعایت این چند نکته، در هر کسب‌وکاری که باشید، می‌توانید به هدف خود که همان جذب بیشترین کاربر و رسیدن به جایگاه بالا در نتایج جست‌وجو هست برسید. شما در آخر به یک بازار بی‌نهایت برای شغل خود رسیده‌اید و این همان دلیل اهمیت مشاوره سئو می‌باشد و می‌توانید با خیال راحت از رقیبانتان پیشی بگیرید.

مشاوره سئو

قدرت سئو در دستان مشاوره سئو

در مشاوره سئو، فرد یا گروهی از افراد بهینه‌سازی سایت را انجام می‌دهند و افزایش قدرت سایت را برعهده می‌گیرند. این کار سبب می‌شود که نتایج جست‌وجوی کاربران را نشان دهد. برای مثال، کسب‌وکار یک سالن زیبایی در ‌شیراز را تصور کنید که برای نشان‌دادن خدمات خود از سایت استفاده می‌کند و می‌خواهد زمانی که کاربران اینترنتی این عبارت ” سالن زیبایی خوب در شیراز ” را سرچ کنند، سایت او را نشان دهد. در نهایت بعد از ورود، سایت او را بپسندند و به یک مشتری دائم تبدیل شوند. 

در صورتی که یک سایت، نمی‌تواند خود‌به‌خود به همچنین قدرتی برسد که در اینجا مشاوره سئو، با قدرتی که در دست دارد وارد خواهد شد. مشاوران سئو وظایف زیادی را از قبیل: مهارت الگوریتم گوگل، آنالیز و تحلیل، یکپارچه‌سازی، یافتن کلمات کلیدی، داشتن تفکر تحلیلی، رفع ایرادات سایت، بهینه‌سازی روابط در بین شبکه‌های اجتماعی و… را در‌ دست دارند. پس برای داشتن بهترین مشاوره سئو، با استفاده از مشاوران باتجربه و با مهارت‌های لازم در شبکه بازاریابی دیجیتال، به قدرت زیادی دست پیدا کنید.

قیمت مشاوره سئو در ایران چقدر است؟

هزینه‌های سئو سایت به عوامل زیادی وابسته است. برآورد تعیین قیمت در هر سایت با سایت دیگر متفاوت است. به بیان دیگر، قبل از هر کاری در سایت شما، باید بررسی‌های لازم انجام شود و طبق نیازی که دارید قیمت نهایی بیان گردد. اگر بدون هیچ‌گونه بررسی به شما قیمت نهایی را بگویند، باید در صحت و صداقت گفته‌های آن شخص شک کرد.

 متأسفانه برخی دیگر، از شما هزینه‌ای بیشتر از مبلغ اصلی می‌گیرند؛ بنابراین حتما قبل از پرداخت هزینه، از قیمت اصلی آن مطلع شوید. مشاوره سئو در ایران در چند پکیج طراحی و آماده خدمت‌رسانی می‌باشد. این پکیج‌ها عبارت‌اند از: پکیج نقره‌ای، طلایی و برنزی. هرکدام از این پکیج‌ها، شامل خدمات مختلفی هستند که برای شما شرح داده‌ می‌شود. 

شما می‌توانید از چهار مشاوره تلفنی ۱ ساعته، چهار جلسه حضوری ۲ ساعته، ارسال صورت‌جلسه، ارائه گزارش فنی، ساخت و بهینه‌سازی، افزایش سرعت وب‌سایت، نصب ابزار مورد نیاز، کنترل روزانه وضعیت، بهینه‌سازی کد‌های وب‌سایت، ایمیل تحت دامنه، فعال‌سازی سیستم، تنظیمات لازم برای فایل‌ها، فشرده‌سازی‌ها، اجرای پروتکل، ساختار URL، سئو داخلی، لینک‌سازی‌های خارجی و داخلی، طراحی صفحه فورد طبق استراتژی، انتشار محتوای متنی و تصویری، تقویم تولید محتوای وب‌سایت، تولید و نشر رپورتاژ‌های خبری، تدوین استراتژی لینک‌سازی‌های خارجی، ازبین‌بردن زامبی پیج‌‌، ستاره‌دار شدن صفحات در نتایج گوگل و…. استفاده کنید.

در مشاوره سئو، قیمت پکیج‌ها در پکیج نقره‌ای ۵ میلیون تومان، پکیج طلایی ۸ میلیون تومان و پکیج برنزی ۵.۵ میلیون تومان می‌باشد. هر کدام از پکیج‌ها شامل خدمات برتری نیز هستند.

مشاوره سئو

قبل از مشاوره سئو چه نکاتی را توجه کنیم

قبل از اینکه از مشاوره سئو استفاده کنید لازم است نکاتی را بدانید و از آن مطلع بشوید. در وهله اول، شما باید شناخت دقیقی از سئو به دست آورید. برای این کار می‌توانید با مشتری‌های قبلی آن‌ها تماس حاصل فرمایید. حتماً به خاطر بسپارید که فرد مورد نیاز شما تخصص لازم و کافی را در حیطه ‌کاری، داشته باشد؛ در غیر این صورت ممکن است در ازای هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید خدماتی در حد یک دانش‌آموز دریافت کنید. 

برای دریافت یک مشاوره بی‌نقص در سئو، از سطح صداقت مشاور غافل نشوید. گاهی اوقات مشاوران سئو تکنیک‌های خود را شفاف‌سازی نمی‌کنند. درست است که نباید تمامی اسرار فاش شود اما در مواردی شفاف‌سازی تکنیک‌ها ضروری تلقی می‌شود.

بر خلاف گوگل که بلافاصله کار را شروع می‌کند، در سئو این اتفاق نمی‌افتد و مدتی زمان لازم است تا نتیجه زحمت‌های خود را مشاهده کنید. این زمان به سطح رقابت و توانایی‌های شما که شامل: مالی و فنی است بستگی دارد. بعد از رسیدن به جایگاه خود، حال باید برای حفظ آن تلاش کنید؛ بنابراین سئو دائم در حال نبرد است.

 نکته دیگری که دانستن آن خالی از لطف نیست این است که؛ تا آن هنگام که شما تغییرات مثبت را اعمال نکنید، سایت شما بهبود پیدا نمی‌کند. وقتی اولین قدم‌ها به سمت بهینه‌سازی را بردارید و دائماً الگوها و بخش‌های گوناگون سایت را بروز کنید، گامی در جهت تغییرات مثبت نهاده‌اید. نکته حائز اهمیت بعدی، درباره بهینه‌سازی سایت است‌. 

گاهی اوقات لازم است بعضی از متن‌ها و کدنویسی‌هایی که بابت آن هزینه کردید تغییر کند. فراموش نکنید هرچقدر شما در این امر منعطف باشید عملکرد جست‌وجوی ارگانیک شما بیشتر خواهد‌ شد‌. رمز اصلی موفقیت در مشاوره سئو، آگاهی شما درباره نیاز مخاطبتان و بهترین پاسخگویی می‌باشد. در مشاوره سئو، کاربران به سمت سایت هدایت می‌شوند و در نهایت به مشتری دائم تبدیل می‌شوند. دانستن این نکات شما را یاری می‌دهد تا بهترین مشاوره در سئو را تجربه کنید.

منبع: نبض مارکتینگ

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.