مسئولیت اجتماعی ایرانسل

بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی به ایرانسل تعلق گرفت

در جریان دومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی برای دومین سال پیاپی به ایرانسل اعطا شد.

مراسم پایانی دومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، عصر روز دوشنبه 31 مرداد 1401 در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد و برگزیدگان این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفتند. ایرانسل نیز یکی از شرکت‌هایی بود که در این جشنواره خوش درخشید و توانست بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی را برای دومین سال متوالی دریافت کند.

از جمله حاضران در جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی می‌توان به دکتر محمدمهدی برادران (معاون صنایع عمومی وزارت صمت)، دکتر بهمن عشقی (دبیر کل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان تهران) و تعدادی از مدیران و فعالان حوزه روابط عمومی اشاره کرد. در این مراسم، پیامی از سوی خانم تسوکو سوقی هارا، رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی خوانده شد و در ادامه شاهد سخنرانی ویدیویی پروفسور وی آن ویزر، رئیس انجمن بین‌المللی مسئولیت اجتماعی صنفی بودیم.

درخشش ایرانسل در جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی

ایرانسل در این جشنواره توانست نشان عالی شش ستاره مسئولیت اجتماعی و نشان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی روابط عمومی را دریافت کند و این نشان به دکتر بیژن عباسی آرند، مدیرعامل ایرانسل اهدا شد. ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران با کسب این دو نشان عالی، توانست در جایگاه برتر برگزیدگان جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی قرار بگیرد و بالاترین نشان این مراسم در زمینه مسئولیت اجتماعی را از آن خود کند.

از اهداف برگزاری دومین دوره جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی می‌توان به بهبود و ارتقای فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی در سازمان‌ها و شرکت‌ها، تقویت مولفه‌هایی مثل پاسخگویی اجتماعی، بهبود تعامل با ذی‌نفعان داخلی و خارجی، پایداری فعالیت‌های مسئولیت‌های اجتماعی و نگاه فراتر از کمک‌های خیریه‌ای اشاره کرد. این جشنواره توسط موسسه فرهنگی روابط عمومی آرمان برگزار شد.

ارتباط بین روابط عمومی و حوزه CSR یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی بود که در این جشنواره به آن توجه شد و این موضوع در ارزیابی‌ها، تعامل هدفمند، ساختارمند و روشمند با ذی‌نفعان مختلف سازمان‌ها و پیاده‌سازی الگوهای بین‌المللی در فضای کسب و کار ایرانی مد نظر قرار گرفت. ایرانسل به عنوان اولین ارائه دهنده خدمات 5G در کشورمان، در کاهش شکاف دیجیتال و ارائه خدمات ارتباطی و تلاش برای محرومیت‌زدایی ارتباطی در سطح کشور به ویژه در مناطق محروم پیشرو بوده و در سال‌های گذشته فعالیت‌های گسترده‌ای در این زمینه انجام داده است.

از جمله این فعالیت‌ها باید به احداث و بازسازی مدارس در مناطق آسیب‌دیده از سیل، درختکاری و کمک به کاهش رد پای کربن، اهدای بسته‌های اینترنتی رایگان به اقشار مختلف در دوران پاندمی کرونا، راه‌اندازی اولین مرکز ارتباط با مشتریان ویژه ناشنوایان به منظور تلاش برای پاسخگویی بهتر به اقشار توانیاب و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و کسب و کارهای نوپا اشاره کنیم. این شرکت تلاش کرده همواره در حوزه سرمایه‌گذاری و مسئولیت اجتماعی شرکتی یا CSR-CSI به مشترکان خود و آحاد جامعه سرویس‌رسانی کند.

ایرانسل در سال پیش نیز برای اولین بار در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، گزارش پایداری کسب و کار خود را منتشر کرد. در این گزارش به بررسی آثار اجتماعی، اقتصادی و محیط زیستی کسب و کار ایرانسل بر جامعه پرداخته شده و شاخص‌ها، تلاش‌ها، دستاوردها و چالش‌های این شرکت در پایش و مدیریت آثار اجتماعی، اقتصادی و زیست‌محیطی کسب و کار خود مرور شده است. این گزارش مبنایی برای طراحی، استخراج، ارزیابی و مقایسه سالانه شاخص‌های عملکردی سازمان در حوزه پایداری و کسب و کار مسئولانه محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*