بازی Dead Island 2

بازی Dead Island 2 دوباره با یک تریلر خشن معرفی شد (گیمزکام ۲۰۲۲)

بازی Dead Island 2 بعد از گذشت یک دهه بازگشته است و حالا شاهد اولین تریلر گیم پلی و اطلاعات جدید از این بازی زامبی محور هستیم.

پس از 8 سال انتظار، بازی Dead Island 2 پیروزمندانه خود را به مراسم گیمزکام 2022 رسانده است. این بازی نقش آفرینی – زامبی محور با یک تریلر گیم  پلی، گروهی از شخصیت‌هایی را به نمایش گذاشت که زامبی‌ها را مانند مگس له می‌کنند و در سطح شهر به حکمرانی می‌پردازند. این بازی در 3 فوریه 2023، تقریبا یک سال پس از عرضه‌ی همتای خود، یعنی Dying Light 2 منتشر می‌شود.

تریلر بازی Dead Island 2

این تریلر 6 کاراکتر اصلی و زامبی‌کش بازی را به نمایش می‌گذارد. به گفته سازندگان بازی Dead Island 2، این شخصیت‌ها «به شدت جذاب» خواهند بود و دیالوگ‌های «بی‌نظیر» خواهند داشت که لحن «بی‌پروا» و «بی‌ادبانه» بازی را به نمایش می‌گذارند. ضمنا این بازی دارای کمپین چندنفره، نقشه بزرگتر و سیستم قطع عضو پیچیده‌تری نسبت به نسخه‌های قبلی است.

یکی از بزرگترین نگرانی‌ها درمورد بازی Dead Island 2 زمان توسعه‌ی بی‌نهایت طولانی آن است که می‌تواند تاثیر بدی در محصول نهایی داشته باشد. درست مانند بازی Duke Nukem Forever و تعداد انگشت شماری از پروژه‌های دیگر که سال‌ها در دست توسعه قرار داشتند و نهایتا محصولی به شدت بی کیفیت را تحویل طرفداران دادند.

این بازی برای اولین بار در مراسم E3 2014 و با یک تریلر سینماتیک بی‌نظیر رونمایی شد که مردی را در حال دویدن نشان می‌داد، در حالی که همه افراد پشت سرش به زامبی تبدیل می‌شدند. تریلر کوتاهی از گیم پلی بازی هم در همان تابستان و در جریان مراسم گیمزکام 2014 به نمایش درآمد که در واقع همان چیزی را که امروز دیدیم، نشان می‌داد. هرچند در آن زمان، چندان پرزرق و برق به نظر نمی‌رسید. سپس بازی ناپدید شد! تریلر اصلی و اولیه، بیش از 24 میلیون بار در یوتیوب دیده شده است. کامنت برتر با بیش از 50 هزار لایک بدین شرح است: «در زمان انتشار این تریلر، 12 ساله بودم. الان 43 سال سن دارم!»

بازی Dead Island 2

اولین قسمت از بازی Dead Island در سال 2011 توسط استودیو خوش نام Techland ساخته شد. استودیوی لهستانی قرار بود دنباله این فیلم را بسازد اما در نهایت به ساخت بازی زامبی – پارکور خود، یعنی Dying Light پرداخت. سپس استودیو Yager درگیر ساخت این بازی شد. در سال 2015 ناشر Deep Silver، استودیوی سازنده‌ی Spec Ops: The Line را به دلیل دیدگاه‌های متناقض کنار گذاشت و Sumo Digital را برای ادامه پروژه برگزید. این تصمیم هم عاقبت خوشی نداشت. در سال 2019 شرکت THQ Nordic اعلام کرد که استودیو Dambuster، ساخت این بازی را در همکاری با یکی از استودیوهای داخلی Deep Silver به پایان خواهد رساند.

همانطور که در بالا اشاره شد، بازی Dead Island 2 در تاریخ 3 فوریه 2023، مصادف با 14 بهمن 1401 عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*