خدمات در اربعین

ایرانسل برای ارتقای کیفیت خدمات در اربعین با شرکت‌های عراقی مذاکره کرد

نماینده ایرانسل برای ارتقای کیفیت خدمات در اربعین با شرکت‌های عراقی مذاکره کرد تا زائران اربعین حسینی به خدمات ارتباطی با کیفیت صوت و دیتا دسترسی پیدا کنند.

نماینده اپراتور ایرانسل در کشور عراق حضور پیدا کرد و طی ملاقات با اپراتورهای عراقی آسیاسل و زین گزارش‌های کیفی آنها را مورد بررسی قرار داد. وی همچنین با این اپراتورها در مورد آخرین وضعیت ارتباطی شهرهای جف، کربلا و مسیر پیاده‌روی بین این دو شهر مقدس به گفتگو پرداخت.

مذاکراه ایرانسل برای ارتقای کیفیت خدمات در اربعین

علاوه بر این، طی جلسه‌هایی که در روزهای اخیر بین مجموعه کمیسیون ارتباطات و رسانه عراق و هیئت ایرانی شامل دکتر مجید حقی (معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی) و مهندس سهراب آغ‌بیات (معاون فنی مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت و نمایندگان اپراتورهای ایرانی) برگزار شد، اپراتورهای عراقی برای ارائه خدمات ارتباطی با کیفیت صوت و دیتا و کاهش قیمت‌ها تا حد امکان همکاری خواهند داشت.

ضمن این که در این جلسه‌ها دو طرف توافق کردند تا اتاق عملیات مشترک ارتباطی در ایام اربعین به صورت آنلاین تشکیل شود و یک سرشماره رایگان ویژه تماس گمشدگان نیز اختصاص پیدا کند. در این جلسه رئیس کمیسیون عراقی وعده داد تا اپراتورهای این کشور برای ارتقای کیفیت خدمات و کاهش هزینه رومینگ تلاش کنند. همچنین شرکت ارتباطات و پست عراق قرار است در مسیر پیاده‌روی زائران اربعین حسینی بیش از ۵۰ ایستگاه وای‌فای رایگان را نصب کند.

از خدمات ویژه ایرانسل برای اربعین حسینی 1444 هجری قمری می‌توان به استقرار تیم‌های ویژه و پشتیبانی از زوار در خصوص مشکلات سیم‌کارت و گوشی و تنظیمات مربوطه در داخل خاک عراق و در مسیر نجف به کربلا، ارتقای کیفیت پوشش ارتباطی در مسیر مرز و مناطق مرزی محل عبور زائران با نصب و بهره‌برداری از سایت‌های سیار، ارائه اینترنت رایگان به زائران در مناطق مرزی در قالب بسته‌های ویژه و ارائه برخی خدمات رفاهی و خدماتی به زائران در مناطق مرزی و در شهر کربلای معلی اشاره کرد.

گفتنی است از آنجایی که شرکت ارتباطات و پست عراق قصد دارد برای مسیر نجف به کربلا اتصال اینترنت از طریق فیبرنوری را فراهم سازد، از این رو اگر این پروژه تا قبل از اربعین سال جاری تکمیل شود، اپراتور ایرانسل می‌تواند در محل موکب‌های مشخص برای زائران وای فای اینترنت ارائه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*