جار شیشه ای

عرضه بهترین جار شیشه ای فانتزی کوچک در شهر شیراز

از شهرهای مطرح در تولید انواع جارها مثل جار شیشه ای قهوه ای می‌توان به شیراز اشاره کرد که دارای کارخانجات تولیدی زیادی در این زمینه است.

جارها را بر اساس شکل ظاهری‌ای که دارند به 8 دسته تقسیم می‌کنند که از آن جمله می‌توان به جارهای مخصوص ادویه همچون زردچوبه هندی، جارهای باریک، جارهایی تخت عنوان بل، جار میسون و غیره اشاره کرد.

در گذشته‌های دور ظروف شیشه ای به وسیله دست ساخته می‌شدند، اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی دستگاه‌های تمام اتوماتیکی به بازار آمده‌اند که کار را بسیار ساده کرده‌اند.

یکی از مصارف بالای انواع جار شیشه ای شیراز در داروسازی و فروش داروخانه است که برای نگهداری داروها در مقادیر کم و زیاد استفاده می‌شود.

از انواع مختلف این ظروف در صنایع مختلفی مثل صنایع غذایی، تولیدات محصولات آرایشی و بهداشتی، داروسازی و غیره استفاده می‌شود که جارهای شیشه ای دارای خرید و فروش بالایی در شهرهای مختلف مثل شیراز هستند.

انواع پلاستیکی و شیشه ای این محصول دارای تفاوت‌هایی هستند؛ مثل اینکه جارهای شیشه ای از قیمت بالاتری برخوردارند و ماندگاری مواد غذایی در داخل آنها بیشتر است و نسبت به انواع پلاستیکی بهداشتی‌تر هستند.

مزیتی که جار پلاستیکی نسبت به شیشه‌ای دارد این است که از وزن پایین‌تری برخوردار است و این که در هنگام جابه‌جایی در جارهای شیشه ای امکان شکستن وجود دارد، ولی در مورد انواع پلاستیکی این‌طور نیست.

جار شیشه ای کوچک

جالب است بدانید امروزه ایرانیان استفاده‌ی زیادی در آشپزخانه‌ی خود از جار شیشه ای بزرگ کوچک و ظروف کریستال می‌کنند؛ زیرا که قیمت این نوع شیشه‌ها به نسبت از بقیه محصولات ارزان است. این جار شیشه ای به عنوان نگه‌داری انواع مواد غذایی استفاده می‌شود. جار شیشه‌ای در انواع مختلف وجود دارد، مانند بطری جای حبوباتی که در اشکال مختلف مانند چهار گوش استوانه‌ای چند وجهی و در انواع سایزها وجود دارد

این جارهای شیشه ای باعث می‌شوند که از فاسد شدن غذا جلوگیری می‌کنند. جار شیشه ای در انواع رنگ‌ها موجود است و همین‌طور نوع شفاف از این محصول به عنوان جای حبوباتی هم استفاده می‌شود.

جار شیشه ای

اگر دقت داشته باشید بسیاری از افراد استفاده‌ی زیادی از جار شیشه ای کوچک و ظروف رنگی در خانه‌های خود دارند؛ زیرا که جای کمتری را می‌گیرند. این نوع شیشه‌ها در خانه‌های مادربزرگ برای نوه‌های کوچولوشان بوده است از قدیم این نوع شیشه‌ها ترند بوده و طرفداران بسیاری داشته است.

این نوع جار شیشه‌ای در ابعاد مختلف تولید می‌شود؛ مانند استوانه‌ای کوچک، بزرگ، بلند، کوتاه و اشکال مختلف شش ضلعی مربعی گرد، هشت ضلعی و غیره. از جار شیشه ای جهت نگه‌دارنده غذا استفاده می‌شود، زیرا از فاسد شدن و کپک زدن غذا جلوگیری می‌کند. بسیاری از افراد از این نوع شیشه‌ها برای نگهداری ترشی هم استفاده می‌کنند، اما برخی از افراد به دلیل جلوه‌ی زیبایی که جار شیشه ای دارد به عنوان پرورش گل و گیاه هم از آن استفاده می‌کنند؛ زیرا هزینه کمتری برای خرید گلدان دارد.

این جار شیشه ای یکی از پرکاربردترین وسیله‌ها برای نگهداری مواد غذایی است؛ مانند حبوبات، آجیل، مربا، ترشی و همچنین انواع غذاها. جالب است بدانید که از این نوع محصول هم می‌توان برای نگهداری عسل استفاده کرد. در زمان‌های قدیم برای نگهداری عسل از این شیشه‌ها استفاده می‌کردند.

خرید جار شیشه ای فانتزی

یکی از پرطرفدارترین انواع جار، جار شیشه‌ای فانتزی است که شما می‌توانید به ‌راحتی اقدام به خرید آن کنید.

جار پلاستیکی و جار شیشه‌ای با یکدیگر تفاوتی دارند که اولین تفاوت آن قیمت است که جار شیشه ‌ای از قیمت بیشتری نسبت به جار پلاستیکی برخوردار است و همچنین ماندگاری بیشتری دارد.

وزارت بهداشت جار شیشه ‌ای را از نظر بهداشتی تایید کرده‌ است؛ چرا که هیچ مواد مضری در تولید آن به کار برده نشده که سلامتی انسان را به خطر بیاندازد.

جار شیشه ای

جار پلاستیکی نسبت‌ به جار شیشه‌ای فانتزی وزن کمتری دارد و به‌ همین دلیل هم سیار زیاد استفاده می‌شوند، ولی مواد کمتری داخل خود نگهداری می‌‌کنند.

شما می‌توانید از جارهای گردی که دهانه بزرگی دارند، برای انواع سس‌های خود یا خیار شور خانگی استفاده کنید.

جارهای که به شکل استوانه‌هایی کوچک هستند را می‌توانید برای ادویه‌هایی مانند زردچوبه، فلفل قرمز، پودر سیر و غیره استفاده کنید.

برای انواع کنسروها از جار میسون استفاده می‌کنند که درب آنها فلزی و مهر و موم است و کاملا استاندارد و بهداشتی هستند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*