تابلو برق چوبی

قیمت تابلو برق چوبی تک ضرب در بازار چقدر است؟

یکی از اساسی‌ترین عملیات ساخت و ساز، برق کشی آن است. این پروسه نیازمند اعضای گوناگونی است که تابلو یا بورد برق مهم‌ترین آن‌ها به شمار می‌رود. در این نوشته به شرح کامل فریم تابلو برق بتنی، پلاستیکی، توکار و چوبی می‌پردازیم و ویژگی‌های هر یک را به طور کامل بیان می‌کنیم.

طراحی فریم تابلو برق ترانسفورماتور توزیع به صورت ایستاده به گونه‌ای است که نصب آن به صورت خود اتکا بوده و نیاز به تکیه‌گاه خارجی ندارد. یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این محصولات این است که صفحه نمایشگری بر روی بدنه درب آن‌ها تعبیه شده است که وظیفه آن نمایش اعداد مورد نیاز است.

با توجه به این که نمونه‌های تابلو برق چوبی به صورت کمیاب در بازار وجود دارند، با این حال از استقامت بالایی برخوردار بوده و می‌توانند تابلوهای برق را در مقابل ضربه‌های فیزیکی حفظ کنند. با توجه به این که در ساخت این‌گونه محصولات از میزان چوب گردو زیادی استفاده می‌شود، به مرور زمان تولید آن‌ها به دلیل ضوابط زیست محیطی کاهش یافته است. نصب این‌گونه محصولات در اکثر مواقع به وسیله پیچ و رول‌پلاک است، با این حال در برخی از نمونه‌ها که از ابعاد بزرگی برخوردارند نصابان با استفاده از نبشی‌کشی آنها را به دیوار جوش می‌دهند. طریقه اتصال با جوش این دستگاه بنا به ابعاد و نوع عملیات نبشی‌کشی، متفاوت است.

فریم تابلو برق تک ضرب

یکی از پارامترهای مهم در نظر گرفته شده به جهت معرفی فریم تابلو برق کامپوزیت تک ضرب نحوه‌ی عملکرد این تجهیزات است که شامل یک یا چند عدد فیوز است و از جمله ابزاری است که تابلوها برای برق‌دار شدن به آن نیاز دارند. به طور معمول باید در نظر داشت که فریم‌های لایت باکس با ضخامت‌هایی بین 7 تا 13 سانت در بازار ارائه می‌شوند. در واقع این تابلوها بر اساس نور یک‌نواختی که روی سطوح ایجاد می‌کنند سنجیده شده و نحوه‌ی نصب آن‌ها متفاوت است. استفاده از ورق‌های ضد زنگ در تولید این محصول چنانچه از ضخامت استانداردی نیز برخوردار باشد کارایی آن را چند برابر می‌کند و طراحی بدنه آن موارد استفاده را گسترش داده و بسته به نیاز در محل مورد نظر نصب می‌شود.

تابلو برق چوبی

در واقع می‌توان به این مسئله اشاره کرد که یکی از بیشترین روش‌ها برای راه‌اندازی انواع تجهیزات در مدار تابلو برق تک ضرب صنعتی بوده و به جهت محافظت در برابر بالاترین جریان راه‌اندازی شده و اضافه بار حرارتی از استفاده از فریم مناسب الزامی است. یکی از عواملی که سبب شده تا فریم تابلو برق تجاری از بازار صادراتی پرفروشی برخوردار شود کیفیت ساخت آن و خلاقیت در طراحی است. تولید این محصول بر اساس متدهای پیشرفته علاوه بر تامین نیازهای داخلی سبب تجاری‌سازی این اقلام مهم شده است و طبق ضخامت استانداردی که برای این محصول در نظر گرفته می‌شود بازار فروش خوبی را رقم زده است.

قیمت خرید و فروش روز فریم تابلو برق

عواملی که باعث تغییر قیمت روز این محصولات می‌شوند، نوسانات بازار است که در ماه‌های اخیر این نوسانات باعث شده که با افزایش قیمت روبه‌رو شویم. در زمینه صادرات این تابلو برق‌ها دولت باید از بخش‌های خصوصی داخل کشور حمایت‌های ویژه‌ای مانند کاهش مالیات و اعطای تسهیلات بانکی داشته باشد که از جمله حمایت‌هایی است که دولت می‌تواند در این زمینه انجام دهد. معمولا در کارخانجات شوینده و غذایی و در کارخانه‌های شیر به دلیل ضد عفونی کردن و شستشوی مداوم از این نوع استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که فریم‌های تولید شده توسط ایران جزو بهترین‌ها در حوزه‌ی خود بوده و با استفاده از استانداردهای به‌روز و موفقی تولید شده است.

تابلو برق چوبی

عواملی که باعث تغییر قیمت تابلو برق می‌شوند، نوسانات بازار است که در ماه‌های اخیر این نوسانات باعث شده که با افزایش قیمت روبرو شویم. افزایش قیمت موجب می‌شود که خریداران عمده سفارش‌های خود را از تولیدکنندگان و نمایندگی‌ها پیگیر باشند. تابلو برق‌ها معمولا دو نوع استاندارد دارند؛ استاندارد بین‌المللی یا استانداردهای آمریکایی. نوع دیگری از فریم تابلو برق بالابر تک فاز وجود دارد که بدنه آن از ورق استیل ساخته می‌شود و نیازی به رنگ‌آمیزی آن نیست و بدنه آن در مقابل خوردگی و زنگ زدگی‌ها مقاوم است. معمولا در کارخانجات شوینده و غذایی و در کارخانه‌های شیر به دلیل ضد عفونی کردن و شستشوی مداوم از این نوع استفاده می‌شود.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*