پرده هوشمند شیائومی میجیا

پرده هوشمند شیائومی، با صدای شما باز و بسته می‌شود!

پرده هوشمند شیائومی با اتصال به دستگاه خانه هوشمند میجیا، از طریق فرمان صوتی و برنامه اختصاصی، در حالت‌های مختلف قابل کنترل و تنظیم است.

شیائومی به طور رسمی از پرده هوشمند MIJIA Motor 1S در چین رونمایی کرد. این دستگاه مبتنی بر خانه هوشمند، دارای گزینه‌های مختلفی برای تنظیم و شخصی‌سازی است. به عنوان مثال، برای راه‌اندازی موتور دستگاه، می‌توانید از فرمان‌های صوتی هوش مصنوعی Xiao، برنامه MIJIA یا قابلیت کنترل از راه دور استفاده کنید.

این پرده هوشمند از امکان اتصال به شبکه برخوردار بوده و به دستگاه‌های سازگار با سیستم خانه هوشمند میجیا متصل می‌شود. برای مثال، نمایشگر هوشمند شیائومی 10، امکان کنترل پرده‌ها را فراهم می‌کند. گزینه‌های مختلفی برای تنظیم پرده هوشمند شیائومی وجود دارند که از جمله آنها می‌توان به تعیین زمان کشیده شدن پرده و مکانی که باید در آن باز شوند، اشاره کرد.

پرده هوشمند شیائومی

موتور DC این سیستم باعث می‌شود تا پرده‌ها به آرامی حرکت کنند. برای این پرده هوشمند، می‌توان از پارچه دلخواه تا سقف 50 کیلوگرم وزن استفاده کرد. به لطف ماژول وای‌فای داخلی، می‌توانید در خارج از خانه نیز پرده‌ها را تنظیم کنید.

پرده هوشمند شیائومی 1s

این دستگاه می‌تواند پرده‌ها را با سرعت 12 سانتی‌متر در ثانیه حرکت دهد و ابعاد آن 260 در 53.5 میلی‌متر است. علاوه بر این، کاربران می‌توانند این میله پرده هوشمند را به نحوی تنظیم کنند که از مدت 35 دقیقه قبل از بیدار شدن، به آرامی باز شوند.

پرده هوشمند میجیا

با پرداخت 50 یوان (7 دلار) می‌توانید پرده هوشمند 1S شیائومی را در چین پیش‌خرید کنید. این محصول به‌زودی با قیمت 799 یوان (117 دلار) از طریق خرده‌فروشی‌ها قابل خریداری خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*