بیل بکهو

هنگام خرید بیل بکهو پیشرفته یزد به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

می‌توان یکی از خصوصیات بارز بیل بکهو پیشرفته را قابلیت تعیین قدرت و زاویه برخورد دقیق بیلی که در پشت این ماشین نصب شده دانست و با استفاده از این ویژگی کارها را با جک روغنی سرعت و دقت بیشتری انجام داد.

این محصول به دلیل ظرفیت بالایی که نسبت به اندازه و ابعاد کوچک خود دارد و سیستم هیدرولیکی که در اکثر انواع بیل بکهو تعبیه شده است و در عین حال قیمت مناسب‌تر آن نسبت به بیل های مکانیکی بزرگ‌تر، بسیار مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است.

بیل بکهو

هنگامی که شما در اتاقک کنترل بیل بکهو پیشرفته چهار چرخ فرمان می‌نشینید می‌توانید به راحتی و با استفاده از دستک کنترل کننده دستگاه و با یک زاویه دید فوق‌العاده آن را هدایت کنید و نگرانی از بابت مصرف سوخت این ماشین یا حساسیت کاری که انجام می‌دهید نداشته باشید؛ زیرا با یک آموزش و توضیح ساده درباره نحوه چگونگی عملکرد این تریلی پشت تراکتوری جدید شما قادر خواهید بود تا به بهترین نتیجه و با کمترین میزان خطا برسید.

تا اینجا درباره مشخصات فنی بیل بکهو چرخ لاستیکی و تریلی جفت چرخ انواع دیگر آن برای شما عزیزان توضیحات مختصری را بازگو کردیم و در این قسمت به بررسی دقیق‌تر امکانات این بیل خواهیم پرداخت.

این محصول با حداکثر زاویه 56 درجه بیل در حالت لود و حداکثر زاویه 45  درجه بیل در حالت تخلیه می‌تواند بهترین عملکرد را برای شما به ارمغان بیاورد.

بیل بکهو نیوهلند

برای انجام پروژه‌های سبک و حفاری‌های کوچک مانند کندن خندق از بیل لودری کوچکی به نام بیل بکهو نیوهلند با یک بیل در بخش عقب به نام بیل مکانیکی و یک بیل در بخش جلویی کار می‌کند.

در حفاری‌های درون شهری و عمرانی به دلیل این که به راحتی می‌تواند بین کانال‌ها و کوچه‌های تنگ عبور کند دارای سرعت عمل زیادی است.

کار کردن با آن بسیار ساده و آسان است و جای زیادی را اشغال نمی‌کند و تا امروز طرفداران زیادی در صنایع مختلف داشته است.

امروزه انواع و اقسام  این بیل های مکانیکی به بازار عرضه می‌شوند که دستگاه پیشرفته‌ای نظیر بکهو لودر کشویی مکانیکی یکی از این نوع است و دارای کاربرد بیشتری بوده و در  عملیات‌های شهری از آن استفاده‌های زیادی می‌کنند.

این نوع ماشین آلات علاوه بر دنده معمولی، اتوماتیک و پمپ هیدرولیک داری یک یا دو پمپ مجزا هم هستند.

بیل بکهو

اصولا این بیل های مکانیکی مانند انگشتان دست به نظر می‌رسند و دارای بخش‌هایی مانند باکت، بازو و چنگک هستند و مانند دستان حرکت می‌کنند و وقتی که این بازو به سمت بالا می‌رود حفاری را انجام می‌دهد.

از مهم‌ترین ماشین آلات و تجهیزات که به عنوان یک ابزار همه فن حریف در صنعت‌های مختلف کاربرد دارد می‌توان به بیل بکهو نیوهلند اشاره کرد که روی بدنه تراکتور نصب می‌شوند و یک وسیله دیگر به عنوان بازو یا بیل مکانیکی به آن متصل می‌شود که دارای پایه‌های متعادل، موتور و سیستم فشار هستند.

یکی از مزیت‌هایی که دارد برای حفاری سریع به کار می‌رود و عملکرد آن به این طریق است که کل بیل به حرکت در می‌آید. از معایب این بیل‌ها می‌توان به این نکته اشاره کرد که برای جایی که نیاز به حفاری عمیق دارد کارایی لازم را ندارد و نمی‌توان توقع نابجایی از آن داشته باشیم.

بیل بکهو یزد

آنچه که باید از بیل بکهو یزد بدانید این است که، با توجه به قطعات که با ورق فولادی اصلی و با کیفیت ساخته می‌شود؛ چرا که کیفیت، بسیار مهم است و باید به گونه‌ای باشد تا مدت زمان تعمیر بسیار کاهش یابد یا تا چندین سال نیاز به تعمیر نباشد.

همچنین از این تجهیزات برای تکمیل همان کاری طراحی شده است که گروهی از مردان می‌توانستند انجام دهند، اما بسیار سریع‌تر و با دقت بیشتر، که از مزیت مهم این نوع ماشین آلات محسوب می‌شود.

این بیل، به طور کلی خاک، مواد معدنی، سنگ‌ها و سایر مواد سنگین یا زباله را حمل می‌کنند و همچنین مجهز به مکانیزم‌های رانندگی هستند.

از این رو، کل دستگاه بر روی یک پلتفرم با چرخ نصب شده است که توسط پمپ‌های موتوری کار می‌کند و فشار را برای موتورها فراهم می‌کند.

بیل بکهو

یکی از بهترین ماشین آلاتی که در تمامی زمینه‌ها کاربرد فراوانی دارد، بیل بکهو یزد است که از بهترین مواد اولیه با ورق فولادی 10 میل ساخته می‌شوند تا متقاضیان برای تهیه‌ی آن اقدام نمایند.

تحرک بار در این حالت تغییر می‌کند و بار به صورت جانبی حرکت می‌کند، با چرخش یا حرکت و سپس پایین آمدن انجام می‌شود.

همچنین این بیل با کابل کار می‌کند و نیروی موتور را با استفاده از کلاچ، چرخ ‌دنده، شفت، درام وینچ و کابل به پایه و ضمیمه اعمال می‌‌کنند.

لازم به ذکر است که اگر ماشین نیاز به حمل بارهای بسیار سنگین داشته باشد، جرثقیل بالابر ممکن است به جای یک بیل حفاری متصل شود.

این مطلب توسط شرکت‌های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*