مانیتور گیمینگ الین ویر AW2523HF

مانیتور گیمینگ الین ویر AW2523HF با نرخ رفرش ۳۶۰ هرتزی معرفی شد

مانیتور گیمینگ الین ویر AW2523HF با ابعاد ۲۴.۵ اینچی، پورت DisplayPort 1.4، نرخ رفرش ۳۶۰ هرتزی و طراحی زیبا مخصوص گیمرها رونمایی شد.

کمپانی دل از یک مانیتور گیمینگ برند الین ویر خود به نام Alienware AW2523HF رونمایی کرد. این مانیتور از پوشش ضد تابش برخوردار است و از سیستم نور LED edge برای فناوری نور پس زمینه خودش استفاده می‌کند. در ادامه توجه شما را به سایر امکانات و مشخصات فنی این نمایشگر جلب می‌کنیم.

مشخصات و امکانات مانیتور گیمینگ Alienware AW2523HF

این مانیتور جدید به یک نمایشگر ۲۴.۵ اینچی Fast IPS مجهز شده است. برای کاهش بازتاب نور در حین بازی کردن، کمپانی دل یک روکش ضد تابش را در سراسر این نمایشگر قرار داده است. همچنین همانطور که گفته شد یک سیستم نور لبه LED در پس زمینه آن حضور دارد.

مانیتور گیمینگ الین ویر AW2523HF

دل می‌گوید این مانیتور نرخ رفرش ۳۶۵۰ هرتزی دارد. البته وقتی می‌توانید از این نرخ استفاده کنید که سیستم خود را از طریق پورت DisplayPort 1.4 به مانیتور متصل کنید. در غیر این صورت، حداکثر نرخ رفرش مانیتور از طریق پورت HDMI 2.0 برابر ۲۵۵ هرتز است. مانیتور گیمینگ الین ویر AW2523HF فاقد پورت HDMI 2.1 است و از وضوح 1080p‌پشتیبانی می‌کند. نسبت کنتراست آن ۱۰۰۰ به ۱، اوج روشنایی آن ۴۰۰ نیت و نرخ پاسخگویی آن هم ۰.۵ میلی‌ثانیه است. علاوه بر این با فناوری‌های AMD FreeSync Premium و VESA Adaptive Sync نیز سازگار است.

مانیتور گیمینگ الین ویر AW2523HF

مانیتور گیمینگ Alienware پوشش ۹۹ درصدی از فضای رنگی sRGB را ارائه می‌کند، به یک پایه قابل تنظیم مجهز است و بسیاری از تنظیمات از پیش برنامه‌ریزی شده از جمله FPS برای بازی‌های تیراندازی اول شخص و SPORTS برای بازی‌های ورزشی را ارائه می‌کند.

قیمت و زمان عرضه

کمپانی دل قرار است این مانیتور را از هفتم سپتامبر (۱۶ شهریور) با قیمت ۵۰۰ دلاری وارد بازار کند. البته بازارهایی که این مانیتور به آن‌ها ارسال می‌شود، اعلام نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*