بازی ترسناک Lies of P

تریلر گیم پلی جدید بازی ترسناک Lies of P را تماشا کنید

بازی ترسناک Lies of P عنوانی اکشن نقش آفرینی و سولزلایک است که قصد دارد داستان پینوکیو را با گیم پلی بلادبورن ترکیب کند. 15 دقیقه نخست از گیم پلی این بازی را در ادامه متن مشاهده فرمایید.

به دنبال نمایش تریلری از بازی Lies of P، جدیدترین عنوان اکشن نقش آفرینی کمپانی Neowiz، گیمرهای فراوانی در سرتاسر دنیا به این بازی سولزلایک ابراز علاقه کردند. در همین راستا به تازگی گیم پلی جدیدی از این بازی ترسناک و جذاب منتشر شده که پانزده دقیقه نخست از دومین فصل این بازی را نمایش می‌دهد.

تریلر بازی Lies of P

در این تریلر بخش‌های مهمی از مکانیزم‌های گیم پلی بازی و سیستم مبارزات آن به تصویر کشیده می‌شود. البته طبیعتا مبارزات در محوریت این تریلر قرار دارند و دشمنان مختلف در کنار اسلحه‌های اولیه بازی، از جمله مواردی هستند که در این تریلر به طور واضح نمایش داده می‌شوند.

در این میان، بخش‌هایی از سیستم پیشروی و شخصی‌سازی کاراکتر Lies of P نیز در این تریلر نشان داده می‌شوند. بر اساس آنچه در این تریلر دیده می‌شود، بازی ترسناک Lies of P چه از نظر گرافیکی و چه گیم پلی، عنوانی امیدوارکننده خواهد بود که پتانسیل رسیدن به موفقیت‌های فراوانی را دارد.

Lies of P در سال 2023 بر روی پلتفرم‌های PS5، ایکس باکس سری ایکس | اس و PC عرضه خواهد شد. این بازی همچنین همزمان با عرضه جهانی بر روی سرویس ایکس باکس گیم پس مایکروسافت هم قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*