دستگاه تصفیه آب

معرفی دستگاه تصفیه آب رومیزی خانگی آکواجوی

در حال حاضر با وجود املاح و مواد معدنی بسیاری که در آب شرب‌های شهری موجود است نیاز به دستگاه های تصفیه آب خانگی بیش از پیش احساس می‌شود. به همین منظور اطلاع از بهترین قیمت این دستگاه‌ها امری بسیار ضروری و مهم تلقی می‌شود.

اما چه عواملی می‌تواند در تعیین قیمت این محصولات موثر باشد؟

یکی از این عوامل فیلترهای مورد استفاده در تهیه این محصولات است. در واقع فیلترهای 3 مرحله‌ای رایج در دستگاه های تصفیه آب خانگی نیز در ماندگاری و کیفیت ساخت با یکدیگر تفاوت داشته و طبیعتا با بهای متفاوتی نیز عرضه می‌شوند؛ به نحوی که نمونه فیلترهای ایرانی ماندگاری و طول عمر حدودا 2 ماهه ای را مازاد بر نمونه تایوانی ارائه می‌دهد.

زمانی که شما نسبت به نصب و استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی و فیلتر تصفیه آب اقدام می‌کنید ممکن است که با مشکلات و عیوبی در هنگام فعالیت دستگاهتان مواجه شوید که در این هنگام شناخت و اطلاع از جدول عیب یابی دستگاه می‌تواند کمک بزرگی به شما در زمینه تعمیر آن داشته باشد. برای مثال هنگامی که خروج آب با فشار کمی وارد می‌شود نشان دهنده این است که فشار هوا در منبع تحت فشار کافی نیست یا این که فیلتر پست کربن کیپ شده است که در این هنگام با ابتدا باید فشار مخزن را به وسیله گیج اندازه بگیرید، اگر فشار کمتر بود آن را تنظیم نموده و سپس فیلتر را تعویض نمایید.

قیمت دستگاه تصفیه آب خانگی آکواجوی

همان‌گونه که در بخش پیشین به آن اشاره شد، اهمیت حفظ منابع آبی از اولویت‌های تاثیرگذار در سیاست‌گذاری‌های همه دولت‌ها قرار گرفته است و برای این منظور آگاهی از مشخصات و قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی نظیر آکواجوی در بین مردم برای بهینه‌سازی مصرف آب آشامیدنی در منازل و کاهش هزینه‌های سربار دولت در بخش احداث تصفیه خانه های بزرگ بسیار ضروری است.

ایران با سرمایه‌گذاری بر روی دستگاه تصفیه آب خانگی در برندهایی نظیر آکواجوی با علم بر نیاز کشور ایران که بیشترین وسعت آن در مناطق خشک و غیر بارانی واقع شده است، به ورود دانش فنی و همچنین بومی‌سازی آن کمک بسیار زیادی کرده است.

دستگاه تصفیه آب

برای داشتن یک زندگی سالم و بدنی شاداب و تندرست که به عملکرد درست همه اعضای بدن وابسته است، ضرورت وجود دستگاه تصفیه آب آکواجوی از برندهایی نظیر لجند که با به‌کارگیری بهترین تکنولوژی در ساخت فیلترهای مناسب توانسته است تا در اذهان مشتریان جایگاه مطلوبی پیدا کند، به خوبی درک شده است.

مصرف کننده آب آشامیدنی در ایران باید بداند که انواع لوله‌کشی شهری آن و با وجود به‌کارگیری تکنولوژی مدرن در این رابطه همچنان دارای مقادیر ورای استاندارد از املاح خطرناک و محتوی بسیاری از باکتری‌های و میکرو ارگانیسم‌های بسیار مضر است که قابلیت این را دارد تا به بستری بسیار مناسب برای بروز بیماری‌های داخلی و یا خارجی تبدیل شود؛ بنابراین لازم است تا از خروجی یک دستگاه تصفیه با کیفیت ساخت بالا بهره برد.

دستگاه تصفیه آب رومیزی سامسونگ

یکی از بزرگ‌ترین کشورهای تولید کننده دستگاه های تصفیه آب کشور کره جنوبی است و همین‌طور یکی از بزرگ‌ترین برندهای تولیدکننده لوازم خانگی و دستگاه های تصفیه آب رو میزی جهان شرکت سامسونگ نیز در این کشور واقع شده است و با تولید باکیفیت‌ترین محصولات به عنوان یکی از بزرگ‌ترین تولید کنندگان این حوزه به شمار می‌رود.

یکی از بهترین انواع دستگاه های تصفیه آب خانگی نوع کلمنی رومیزی است. یکی از بهترین مزایای این نوع دستگاه‌ها این است که به دلیل اندازه کوچکی که دارند از آنها می‌توان بر روی اوپن آشپزخانه‌ها یا دیگر نقاط خانه به عنوان یک کلمن استفاده کرد؛ درست همان استفاده‌ای که پیش از ورود یخچال‌های امروزی از کلمن‌ها می‌شده است.

دستگاه تصفیه آب

در این‌جا می‌خواهیم کمی در باره نوع دیگری از دستگاه تصفیه آب رومیزی با شما صحبت کنیم دستگاه‌های سر شیری که شرکت‌هایی مانند مجیک آن را تولید می‌کنند.

دستگاه‌های سر شیری از یک فیلتر استفاده می‌کند و در روی سری شیر سینک شما قرار می‌گیرد و آب را تصفیه می‌کند البته باید به این موضوع اشاره کرد که فیلتر این نوع تصفیه کننده تنها توانایی جدا کردن املاح درشت معدنی را از آب دارد در واقع همان املاحی که باعث رسوب می‌شوند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*