آپدیت گلکسی S22

اگر سری گلکسی S22 سامسونگ را دارید، منتظر آپدیت های بزرگی باشید

سامسونگ قصد دارد آپدیت بزرگی را با تمرکز بر ارتقای عملکرد گوشی گلکسی S22 منتشر کند که شامل پیشرفت‌هایی در بخش دوربین آن‌ها خواهد شد.

سامسونگ امروز به صورت رسمی اعلام کرد که آپدیت نرم‌افزاری جدیدش برای سری گلکسی S22، بهبودهایی را در ستاپ سه‌گانه دوربین به همراه خواهد داشت. ضبط ویدیوهای هایپرلپس برای دوربین تله‌فوتو فعال می‌شود و اسکنر QR کد برای عملکرد دقیق‌تر بهبود می‌یابد.

بیشتر بخوانید: آشنایی با 4 قابلیت برتر گلسی اس 22 اولترا سامسونگ

گزینه هایپرلپس در دوربین گوشی سامسونگ، امکان ضبط با دوربین‌های واید و اولترا واید را ارائه می‌دهد، اما اکنون امکان ضبط ویدیو در حالت 3x در راه است. ضمنا این شرکت کره‌ای تایید کرد که حالت جدید «Astro Hyperlapse» هم در حال توسعه است؛ یک ویژگی جالب که به کاربران امکان می‌دهد عکس‌های هنری جذاب‌تری را از آسمان شب ثبت کنند.

آپدیت گلکسی S22

محدوده‌ی اسکن QR کد بزرگتر می‌شود

با انتشار این آپدیت جدید، اسکنر QR کد می‌تواند محدوده اسکن بزرگتری را به ارمغان بیاورد و اگر برنامه موفق نشد به صورت خودکار کد را پیدا کند، کاربر می‌تواند به صورت دستی روی کد ضربه بزند. ضمنا یکی دیگر از مشکلات رایج به زودی برطرف خواهد شد. شما در گذشته نمی‌توانستید پیام پشت کد QR را رد کنید و باید برنامه را می‌بستید یا URL را دنبال می‌کردید.

آپدیت گلکسی S22

امکان ضبط ویدیوی هایپرلپس در حالت 3x

پیشرفت‌های دیگر گلکسی S22 در آپدیت جدید، مربوط به ارتقای عملکرد فناوری HDR و نمایش رنگ‌ها می‌شود. استفاده از حافظه و عملکرد هوش مصنوعی در حالت‌های مختلف عکاسی، ضبط ویدیو در شب، همگی بهینه شده‌اند. فناوری لرزش‌گیر دوربین هم شامل پیشرفت‌های چشمگیری خواهد شد.

آپدیت جدید سامسونگ برای گوشی‌های هوشمند گلکسی S22، اس 22 اولترا و اس 22 پلاس عرضه می‌شود.

سامسونگ اعلام کرد که بهبود‌های هایپرلپس و اسکنر QR کد را در سری گلکسی اس 21 نیز اعمال می‌کند. با این حال، بقیه‌ی تغییرات مربوط به عملکرد دوربین، فقط برای سری S22 در نظر گرفته شده و بعید است این آپدیت به پرچمداران نسل قبل برسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*