استخراج ارز دیجیتال

وزیر صمت: به متقاضیان استخراج ارز دیجیتال مجوز می‌دهیم

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام این که استخراج رمز ارزها به تصویب رسید گفت به متقاضیان استخراج ارز دیجیتال مجوز اعطا خواهیم کرد.

سید رضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام این که در جلسه روز گذشته دولت طرح استخراج رمز ارزها به تصویب رسید، گفت البته در گذشته نیز شاهد تصویب مصوبه استخراج رمزارزها بودیم، اما مدتی قبل پروانه بهره‌برداری و مجوز تاسیس به واحدهای استخراج رمز ارزها متوقف شده بود.

اعطای مجوز به متقاضیان استخراج ارز دیجیتال

وزیر صنعت معدن و تجارت در ادامه گفته‌های خود با اعلام این که در جلسه دولت کلیه موضوع رمزارزها مورد ارزیابی قرار گرفت، اظهار کرد بخشی از احکامی که به مصوبه دولت نیاز داشت در این جلسه به تصویب رسید که طبق آن واحدهایی که متقاضی استخراج ارز دیجیتال هستند قادرند مجددا جواز تاسیس و پروانه بهره‌برداری را دریافت کنند.

فاطمی امین در ادامه تاکید کرد بسیاری از این مراکز به شکل غیر قانونی رمز ارز استخراج می‌کردند که با مصوبه امروز دولت این کار رسمیت پیدا کرد. ضمن این که طی هفته‌های گذشته فرایند تامین ارز نخستین محموله وارداتی با روش رمزارز انجام شد. از این رو از این پس می‌توان برای واردات از رمزارزها استفاده کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*