شارژر آیفون 14 پرو

شارژر آيفون 14 پرو یک تغییر بزرگ کرده است

گوشی‌ های اپل معمولا میانه خوبی با تغییرات ناگهانی ندارند؛ اما شایعات به تغییری بزرگ در شارژر آیفون 14 پرو اشاره دارند. سرعت شارژ iPhone 14 Pro چقدر خواهد بود؟

تنها یک هفته به معرفی رسمی آیفون 14 پرو باقی مانده است و حالا شایعات به یک شارژر جدید برای این گوشی اشاره دارند. پیشتر نیز گفته شده بود اپل می‌خواهد از یک شارژر گالیوم نیترید با سرعت بالا برای پرچمدار جدید خود استفاده کند.

شارژر جدید آیفون 14 پرو با سرعت ۳۰ وات

شارژر آیفون 14 پرو

این بار یکی از کاربران توییتر به نام DuanRui که سابقه متوسطی در زمینه انتشار شایعات مربوط به اپل را دارد، گفته است که سری آيفون 14 پرو شاید از شارژر ۳۰ وات بهره ببرد. وی دلیل این موضوع را انتشار تبلیغاتی جدید می‌داند که در آنها به محصولات شارژر جدید اپل اشاره شده است. در تبلیغ مربوطه گفته می‌شود که محصولات جدید از سری آيفون 14 پرو پشتیبانی می‌کنند.

این افشاگر همچنین گفت که اپل همچنان از لایتنینگ استفاده خواهد کرد که یعنی برای دیدن درگاه USB-C باید تا سال ۲۰۲۳ و معرفی آيفون 15 منتظر بمانیم. البته این اولین بار نیست که در رابطه با شارژ ۳۰ وات iPhone 14 Pro خبرهایی می‌شنویم. پیشتر نیز مینگ چی کوئو، تحلیلگر شناخته شده، در پستی گفته بود:

گوشی iPhone 13

اپل شاید شارژر گالیوم نیترید جدید خود را در سال ۲۰۲۲ عرضه کند. این شارژ از سرعت ۳۰ وات پشتیبانی می‌کند و طراحی جدیدی خواهد داشت.

اپل در حال حاضر نیز شارژر ۳۵ وات را برای لپ تاپ جدید مک‌بوک ایر M2 عرضه کرده است؛ بنابراین عرضه شارژر ۳۰ وات برای نسل جدید آيفون چندان دور از انتظار نیست. مخصوصا اینکه بسیاری از گوشی‌های هوشمند امروزی در کوتاه‌ترین زمان ممکن شارژ می‌شوند.

یکی دیگر از کاربران توییتر به نام Kioriku که پیشتر امکان باز کردن قفل آيفون 13 با وجود داشتن ماسک را پیش‌بینی کرده بود نیز بر این باور است که آيفون 14 پرو با شارژ ۳۰ وات همراه خواهد شد.

۳۰ وات یا بالاتر برای بخش اول چرخه شارژ و سپس سرعت به ۲۷ تا ۲۵ وات کاهش پیدا می‌کند.

شارژر ۳۵ وات اپل

شارژر ۳۵ وات اپل

اپل سال گذشته اولین شارژر گالیوم نیترید خود را معرفی کرد. این شارژ ۱۴۰ وات از USB-C استفاده می‌کند و برای نسل جدید مک بوک پرو ۱۶ اینچی عرضه شده است. فناوری گالیوم نیترید به شرکت‌ها اجازه می‌دهد شارژهایی کوچک‌تر، سبک‌تر و بهینه‌تر از نمونه‌های مبتنی بر سیلیکون را ارائه دهند.

اگرچه یک شارژ قوی‌تر و بهینه‌تر برای اکثر کاربران خبری خوب محسوب می‌شود؛ اما برای برخی اینگونه نیست. اپل تقریبا هر سال حداکثر ظرفیت شارژ آیفون را تغییر داده است. آيفون 11 از شارژ ۱۸ وات پشتیبانی می‌کرد. در آيفون 12 این میزان به ۲۰ وات رسید و حالا نیز شایعات مربوط به یک شارژ ۳۰ وات شنیده می‌شود. در واقع کاربران علاوه بر خرید یک گوشی جدید، باید مجددا یک شارژر هم خریداری کنند.

نظر شما در رابطه با شارژر جدید آيفون 14 پرو چیست؟ ۳۰ وات کافی است یا انتظار سرعت بیشتری را از اپل داشتید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بفرما این ها را بیبن چی میسازه
    آن وقت ما همش درگیر بنزین
    درگیر گرانی تفریح شمال دماوند
    بجز فیروز کو😀😀😀😀🙉🙉🙉🙉🙉🙉