بتا 8 سیستم عامل iOS 16 آیفون

بتا 8 سیستم عامل iOS 16 منتشر شد

بتا 8 سیستم عامل iOS 16 با تمرکز روی رفع باگ‌ها و بهبود عملکرد عرضه شد. نسخه پایدار سیستم عامل جدید آیفون به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

فقط دو هفته تا انتشار سیستم عامل iOS 16 برای کاربران آیفون باقی مانده و تست بتای نهایی آن هم حالا در جریان است. اپل اخیراً بتا 8 سیستم عامل iOS 16 را برای توسعه‌دهندگان عرضه کرده و همچنان روی رفع باگ‌ها، بهبود عملکرد و بهینه‌سازی‌های نهایی در زمینه‌هایی مثل عمر باتری و قابلیت‌های جدید متمرکز است.

بتا 8 سیستم عامل iOS 16 آیفون

بتا 8 سیستم عامل iOS 16 با شماره 20A5358a در حال حاضر از طریق بخش تنظیمات گوشی‌های آیفون در دسترس توسعه‌دهندگان ثبت نام شده قرار دارد. این کاربران می‌توانند به بخش تنظیمات مراجعه کنند و با انتخاب گزینه General و سپس Software Update نسخه بتا را دریافت کنند. مثل همیشه چند دقیقه زمان می‌برد تا آپدیت برای تمامی تسترهای بتا موجود شود و انتظار می‌رود یک بتای عمومی هم به زودی به انتشار برسد.

بتا 7 سیستم عامل جدید اپل یک هفته قبل در دسترس قرار گرفت و فقط تغییرات و بهبودهایی جزئی را به همراه داشت. اپل برای بتای جدید هم همچنان رفع باگ‌های دقیقه‌آخری و مشکلات عملکرد را در اولویت قرار داده است. کوپرتینویی‌ها اکنون روی iOS 16.1 تمرکز کرده‌اند که احتمالاً در پاییز پیش رو منتشر خواهد شد.

بتا 8 سیستم عامل iOS 16 آیفون

اپل طی رویدادی ویژه در 7 سپتامبر (۱۶ شهریور) از آیفون 14، اپل واچ پرو، اپل واچ سری 8 و محصولات دیگر رونمایی خواهد کرد. احتمالاً در این رویداد تاریخ عرضه سیستم عامل iOS 16 هم رسماً اعلام شود. با توجه به الگوی گذشته اپل در عرضه سیستم عامل خود، می‌توان انتظار داشت این نسخه جدید طی هفته‌ای که از 12 سپتامبر (21 شهریور) شروع می‌شود بالاخره به دست عموم کاربران برسد. ضمناً انتظار می‌رود نسخه «کاندید انتشار» iOS 16 یک هفته بعد از رویداد ویژه این شرکت آمریکایی ارائه شود.

در همین حال، انتشار iPadOS 16 برای تبلت‌های اپل تا ماه اکتبر به تعویق افتاده است. به گفته اپل، نسخه 16.1 سیستم عامل iPadOS پس از iOS به شکل یک بروزرسانی نرم‌افزاری رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*