اندروید 13 گلکسی S21

نسخه آزمایشی آپدیت اندروید 13 برای گلکسی S21 سامسونگ منتشر شد

نسخه بتای آپدیت One UI 5.0 بر پایه اندروید 13 و ارائه چند ویژگی جدید، سرانجام برای سری Galaxy S21 – گلکسی S21 سامسونگ منتشر شد.

در اوایل ماه جاری، سامسونگ به‌روزرسانی بتای One UI 5.0 بر پایه اندروید 13 را برای سری پرچم‌دار کنونی خود، یعنی گلکسی S22 منتشر کرد. اکنون این شرکت از انتشار آپدیت مذکور برای سری گلکسی S21 نیز خبر داده است. غول فناوری کره جنوبی، ویژگی‌های مختلفی را برای آپدیت جدید One UI 5.0 Beta ارائه کرده است.

در حال حاضر، نسخه عمومی بتا برای One UI به صورت سراسری منتشر نشده و صرفا در بازارهای منتخب قابل دریافت است. در حالی‌که به‌روزرسانی جدید هنوز برای مناطقی نظیر هند عرضه نشده، اما انتشار آن در کره جنوبی و بریتانیا آغاز شده است.

گلکسی اس 21

به‌روزرسانی بتای عمومی One UI 5.0 صرفا برای افرادی که قبلا در برنامه Beta ثبت‌نام کرده‌اند، قابل دانلود است. دیگر علاقه‌مندان به دریافت این آپدیت می‌توانند از طریق اپلیکیشن Samsung Members، در این برنامه ثبت‌نام کنند و برای دریافت این به‌روزرسانی، برخی از جزئیات را تکمیل کنند. به نقل از منابع رسمی، نسخه نهایی این آپدیت در اکتبر 2022 برای همه دستگاه‌های واجد شرایط منتشر خواهد شد.

با آپدیت جدید One UI 5.0 بتا، سامسونگ به‌روزرسانی اندروید 13 و هم‌چنین پالت رنگی جدید این نسخه از سیستم‌عامل گوگل را در کنار سایر ویژگی‌ها و تغییرات رابط کاربری ارائه داده است. این موارد شامل ویجت‌های انباشته، اعلان‌های قابل انتخاب برای برنامه‌های جداگانه و غیره است. این به‌روزرسانی هم‌چنین امکان تشخیص کاراکتر نوری یا OCR را در برنامه گالری فراهم می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد تا متن‌ها را مستقیما از خود تصاویر کپی و جای‌گذاری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*