فولکس واگن تاوندور

فولکس واگن تاوندور، شاسی بلند چینی/آلمانی در نمایشگاه چنگدو

فولکس واگن تاوندور در نمایشگاه چنگدو 2022 چین به معرض نمایش درآمد. در ادامه با مشخصات این شاسی بلند چینی/آلمانی آشنا خواهیم شد.

جوین ونچر فولکس واگن فاو از شاسی بلند جدید خود با نام تاوندور در نمایشگاه چنگدو 2022 چین رونمایی کرد. این شاسی بند سایز متوسط که می‌تواند 5 سرنشین را در خود جای دهد روی پلتفرم MQB توسعه پیدا کرده و تا پایان سال 2022 در بازار چین عرضه خواهد شد.

مشخصات فولکس واگن تاوندور

فولکس واگن تاوندور

فولکس واگن تاوندور را باید نخستین محصول این برند آلمانی دانست که در تمام بخش‌های بدنه به نورپردازی مجهز شده است؛ در واقع علاوه بر این که لوگوهای فولکس واگن در جلو عقب می‌درخشند، روی گلگیرهای جلو نیز نوارهای باریک LED نصب شده و در بخش دستگیره‌ها نیز طراحان چراغ‌های ویژه‌ای را قرار دادند. در بالای جلوپنجره خودرو هم یک نوار LED به چشم می‌خورد. همچنین چراغ‌های عقب نیز تمام عرض خودرو را پوشانده‌اند.

فولکس واگن تاوندور

طراحان برای دو طرف ورودی‌های هوای زیر جلوپنجره نیز دی‌لایت‌های LED را در نظر گرفتند. فولکس واگن تاوندرو در کنار نورپردازی اکنون به کمک اوورهنگ‌های کوتاه و شکل جعبه‌ای شکل خود از ظاهر باابهتی بهره می‌برد. این خودرو به سقف و ستون‌های مشکی رنگ  مجهز شده و مشتریان می‌توانند برای آن کیت بدنه اسپرت آر لاین را نیز سفارش دهند.

فولکس واگن تاوندور

هنگام ورود به کابین با فضایی ساده مواجه خواهیم شد که طراحان با خطوط صاف توانستند نمای دلنشین را به وجود آورند. از ویژگی‌های برجسته کابین این کراس اوور آلمانی می‌توان به پنل لمسی کنترل سیستم تهویه، انتخاب‌گر دنده دکمه‌ای، غربیلک فرمان سه پره، نمایشگر مرکزی 12 اینچی اطلاعاتی سرگرمی و صفحه‌آمپر دیجیتالی 10.2 اینچی اشاره کرد. طول این کراس اوور به 4936 میلی‌متر، عرض آن 2015 میلی‌متر و ارتفاع آن نیز به 1756 میلی متر می‌رسد.

volkswagen-tavendor

این کراس اوور دو ردیفه به یک پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر توربو مجهز شده که می‌تواند دو سطح قدرت 183 اسب بخار و 217 اسب بخار را به تولید برساند. یک گیربکس 7 سرعته دو کلاچه نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو یا هر چهار چرخ محرک را بر عهده دارد. هر چند قیمت این خودرو مشخص نشده، اما به احتمال زیاد در تیپ پایه با قیمت حدود 42 هزار دلار روانه بازار خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*