تبلت نوکیا T21

تبلت نوکیا T21 با اندروید 12 و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی رونمایی شد

کمپانی HMD Global در رویداد IFA 2022 از تبلت نوکیا T21 رونمایی کرد. این تبلت 130 دلاری مشخصات قابل توجهی داشته و یک محصول ارزشمند اقتصادی به شمار می رود.

کمپانی HMD Global در خلال رویداد IFA 2022 از گوشی‌های نوکیا G60 و X30 رونمایی کرد. این دو گوشی 5G هر دو در دسته محصولات میان رده قرار می‌گیرند. با این حال، کمپانی چینی گوشی نوکیا C31 را نیز برای علاقمندان به محصولات اقتصادی معرفی نمود. در این میان، تبلت نوکیا T21 هم دیگر محصول معرفی شده توسط HMD است که قیمت بسیار رقابتی و مشخصات قابل قبولی دارد.

نوکیا T21؛ تبلت جدید و اقتصادی HMD Global

تبلت نوکیا T21 نسخه جدید و بروز شده‌ای از T20 است. این محصول به یک صفحه نمایش 10.4 اینچی ال سی دی با رزولوشن 2000 در 1200 پیکسل و نسبت طول به عرض 15:9 مجهز است. این دستگاه همچنین از استایلوس فعال (قلم‌های Wacom WGP و Wacom Active ES 2.0) هم پشتیبانی کرده و قابلیت استفاده به عنوان صفحه نمایش دوم کامپیوترهای ویندوزی را هم دارد.

تبلت نوکیا T21

Nokia T21 به سیستم عامل اندروید 12 مجهز شده و از چیپست Unisoc T612 بهره می‌برد. این تراشه با فرآیند ساخت 12 نانومتری ساخته شده و از دو هسته قدرتمند کورتکس A75 و شش هسته کورتکس A55 تشکیل می‌شود؛ ضمن این که واحد پردازش گرافیکی به کار رفته در آن از نوع Mali-G52 است.

علاوه بر این، تبلت جدید نوکیا به چهار گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود که البته از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس دی، می‌توان آن را تا سقف 512 گیگابایت نیز ارتقا داد. کمپانی HMD همچنین وعده ارائه دو آپدیت اصلی سیستم عامل و سه سال آپدیت‌های امنیتی ماهانه برای این تبلت را داده است.

تبلت نوکیا T21 همچنین از فناوری 4G برای ارسال پیام کوتاه یا برقراری تماس‌های صوتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین دو سیم کارته است و می‌توانید به طور همزمان از دو سیم کارت فعال در آن استفاده کنید.

به لطف حضور دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی، از این تبلت می‌توان برای استریم کردن محتوا یا برقراری تماس‌های ویدیویی استفاده کرد. محصول جدید نوکیا همچنین به یک دوربین هشت مگاپیکسلی دیگر در پشت هم مجهز است و بدنه‌ای آلومینیومی با مقاومت بالا دارد. علاوه بر این، برای ساخت آنتن‌های این دستگاه نیز از پلاستیک بازیافتی استفاده شده تا دریافت سیگنال بهتری را از آن شاهد باشیم.

Nokia T21 همچنین استاندارد IP52 را نیز برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و رطوبت کسب کرده است.

باتری تبلت نوکیا T21 ظرفیتی 8200 میلی آمپر ساعتی دارد و از طریق درگاه USB-C 2.0 با توان 18 وات شارژ می‌شود. این باتری قادر به تحمل 800 سیکل شارژ بدون افت ظرفیت خواهد بود. علاوه بر این، درگاه 3.5 میلیمتری هدفون در کنار اسپیکرهای استریو نیز از دیگر مشخصات این محصول خواهند بود.

تبلت نوکیا T21

در برخی بازارها همچنین در جعبه این تبلت، شارژر 10 واتی و کیس محافظ نیز قرار خواهد گرفت.

قیمت نسخه وای فای تبلت Nokia T21 با چهار گیگ رم و 64 گیگ حافظه داخلی برابر با 130 دلار اعلام شده است. طبیعتا نسخه 4G LTE از این دستگاه قیمت بالاتری خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. عالی البته از نظر من همه محصولات نوکیا اقتصادی اند