سیستم عامل iOS 12.5.6 برای آیفون 6

سیستم عامل iOS 12.5.6 برای گوشی‌ها و آیپدهای قدیمی اپل منتشر شد + لیست دستگاه‌ها

سیستم عامل iOS 12.5.6 با هدف رفع حفره‌های امنیتی برای آیفون ها و آیپدهای قدیمی اپل عرضه شد. در ادامه شاهد جزئیات و لیست دستگاه‌ها باشید.

سیستم عامل iOS 12.5.6 برای دستگاه‌هایی که امکان ارتقا به iOS 15 را ندارند، به تازگی منتشر شده است. این آپدیت نواقص امنیتی و باگ‌های موجود را جهت ارتقای هرچه بیشتر امنیت و تجربه کاربری برطرف می‌کند.

انتشار سیستم عامل iOS 12.5.6 برای آیفون 6

این اولین آپدیت سیستم عامل iOS 12 از سپتامبر 2021 تاکنون به حساب می‌آید. اپل در آن زمان آپدیتی را منتشر کرد تا مانع فایل‌های PDF، محتوای وب و برنامه‌های مخربی شود که خود به خود کد اجرا می‌کردند. حالا آپدیت جدید روی حفره‌ای امنیتی تمرکز دارد که در آپدیت اخیر سیستم عامل iOS 15 رفع شده بود. در آپدیت iOS 15 به یک نقص امنیتی دیگر با نام CVE-2022-32894 هم پرداخته شده بود ولی خوشبختانه iOS 12 از آن در امان است.

انتشار سیستم عامل iOS 12.5.6 برای آیفون 6

برای سیستم عامل iOS 12.5.6 بیلد نامبر از 16H62 به 16H71 تغییر پیدا کرده است. دارندگان آیفون 6 یا گوشی‌های قبل از آن پیامی مبنی بر انتشار آپدیت جدید دریافت خواهند کرد و می‌توانند با مراجعه به بخش تنظیمات و سپس General، گزینه Software Update را برای دانلود نسخه جدید سیستم عامل دستگاه خود انتخاب کنند. در ادامه شاهد لیست کامل دستگاه‌هایی باشید که این آپدیت جدید را دریافت می‌کنند:

دستگاه‌هایی که سیستم عامل iOS 12.5.6 را دریافت می‌کنند

  • آیفون 5 اس
  • آیفون 6
  • آیفون 6 پلاس
  • آیپد ایر
  • آیپد مینی 2
  • آیپد مینی 3
  • آیپاد تاچ نسل ششم

اپل برای دستگاه‌های آیفون، آیپد و آیپاد قدیمی که فراتر از iOS 12 نرفته‌اند به صورت دوره‌ای آپدیت عرضه می‌کند. این آپدیت‌ها قابلیت جالب توجه یا تغییر چشمگیری در رابط کاربری را ارائه نمی‌دهند و هدف اپل از انتشار آن‌ها حفاظت از دستگاه‌های قدیمی در برابر حفره‌های امنیتی است.

گفتنی است بتا 8 جدیدترین نسخه سیستم عامل iOS اخیراً منتشر شد و نسخه نهایی iOS 16 احتمالاً کمی پس از رویداد ویژه اپل برای معرفی آیفون 14 در دسترس عموم کاربران قرار خواهد گرفت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام من iPad air2 دارم و این اپدیت رو دانلود کردم میخواستم بدونم دیگه بیشتر از این iOS ۱۲ نمیره ؟