گیم سیر X2 پرو

گیم سیر X2 پرو ؛ دسته بازی ایکس باکس برای گوشی‌های اندرویدی

کمپانی چینی GameSir با دسته بازی گیم سیر X2 پرو به ایفا ۲۰۲۲ آمد. این دسته با لایسنس ایکس باکس و مخصوص گوشی‌های اندرویدی طراحی شده است.

دسته بازی GameSir X2 Pro برای گوشی‌های اندرویدی رونمایی شد. این دسته بازی که لایسنس ایکس باکس را هم دریافت کرده، می‌تواند برای اجرای بازی‌های ابری مایکروسافت روی گوشی‌های اندرویدی مورد استفاده قرار بگیرد.

کمپانی GameSir در سال ۲۰۱۰ تأسیس شد و از آن زمان محصولات متنوعی را در حوزه گیمینگ عرضه کرده است. اکنون دسته بازی گیم سیر X2 پرو که جدیدترین محصول آن‌ها محسوب می‌شود، می‌تواند اوج مهندسی گیم سیر را به نمایش بگذارد.

این دسته بازی با تمام گوشی‌های اندرویدی مجهز به اندروید ۹ اوریو به بعد سازگاری کاملی دارد. فقط برای استفاده از آن گوشی شما باید به پورت USB تایپ C مجهز باشد و عرض بین ۱۱۰ تا ۱۷۹ میلی‌متر داشته باشد. X2 Pro از دکمه‌های LB/RB با میکرو سوئیچ‌های Kalih و عمر باتری بیش از ۳ میلیون بار کلیک بهره می‌برد. همچنین دارای تریگرهای آنالوگ LT/RT با افکت Hall است که دقت بسیار بالایی دارد.

گیم سیر X2 پرو

این دسته همچنین از پلتفرم‌های مختلفی از جمله Xbox Cloud Gaming ،Xbox Game Pass Ultimate ،Nvidia GeForce NOW ،Amazon Stadia و Google Stadia پشتیبانی می‌کند. یک جفت دکمه با امکان سفارشی‌پذیری در پشت این دسته تعبیه شده و همچنین دارای دکمه‌های ABXY مغناطیسی جداشونده است. در داخل جعبه دستگاه نیز دو جفت کپ جوی استیک (محدب و مقعر) قرار گرفته است. ضمناً شما می‌توانید این دسته را با رنگ مشکی یا سفید سفارش دهید.

قیمت دسته بازی گیم سیر X2 پرو

این دسته بازی با قیمت ۸۰ دلاری مستقیماً از طریق وب‌سایت کمپانی GameSir یا آمازون در دسترس مشتریان قرار گرفته است. گیم سیر یک شرکت چینی تولیدکننده طیف گسترده‌ای از لوازم جانبی گیمینگ از جمله گیک پد، کیبورد، کی‌پد و مکروفون است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*