غذاپز شیائومی میجیا با 200 دستور غذایی و صفحه نمایش 8 اینچی معرفی شد

غذاپز شیائومی میجیا، یکی از جالب‌ترین محصولات این شرکت چینی است که به تازگی معرفی شده است. این غذاساز به صفحه نمایشی ۸ اینچی مجهز شده و ۲۰۰ دستور غذایی مختلف دارد.

جدیدترین دستگاه معرفی شده توسط شیائومی، می‌تواند آشپزخانه شما را به جذاب‌ترین بخش خانه تبدیل کند. گجت جدید شیائومی که در کشور چین و تحت برند میجیا معرفی شده است، یک ربات غذاپز حرفه‌ای است! این غذاپز جذاب بیش از ۳۵ آپشن مخصوص آشپزی دارد و دویست دستور غذایی متنوع را در خود جای داده است.

با غذاپز هوشمند شیائومی، از یک گرم تا ۲.۲ لیتر غذا درست کنید!

غذاپز شیائومی

دستگاه هوشمند شیائومی برای پختن غذاهای شما، می‌تواند به دمای حداکثری ۱۸۰ درجه سانتی گرادی برسد و ۲.۲ لیتر ظرفیت دارد. مورد عجیبی که توسط شیائومی اعلام شده، این است که شما می‌تواند با این دستگاه در هر اندازه و وزنی که بخواهید غذا درست کنید، حتی اگر غذای مورد نیاز شما یک گرم باشد!

در کنار این قابلیت جالب،‌ غذاپز شیائومی ۲۰۰ رسپی غذایی مختلف دارد و یک نمایشگر هشت اینچی، به آشپزی راحت‌تر شما کمک خواهد کرد. فناوری حرارت سه بعدی این غذاپز نیز باعث می‌شود غذاهای درست شده در این دستگاه در صورت نیاز، به صورت کامل پخته شوند و همه نقاط ظرف داخلی غذاساز، حرارت یکسانی دریافت کنند و غذا سریع‌تر پخته شود.

ربات غذاپز شیائومی میجیا،‌ با استفاده از الگوریتم‌هایی که CookingIoT نام دارد تا بتوانید در کنار هوشمند بودن و اتوماتیک بودن قابل قبول، کنترلی کامل روی پختن غذاها داشته باشید. برای پختن غذاها می‌توانید از آپشن‌های مختلفی استفاده کنید تا غذا، در کنار راحت درست شدن، همان چیزی باشد که شما می‌خواهید. این غذاپز در آینده مانند گوشی‌های هوشمند، آپدیت‌هایی را دریافت خواهد کرد تا عملکردش بهتر شود.

در گجت نیوز بخوانید: عجیب ترین چیزهایی که برخی افراد آنها را خورده‌اند؛ از صابون تا خاکستر جسد انسان!

ربات غذاپز شیائومی میجیا می‌تواند از دستورات صوتی هم پیروی کند و حدود ده کیلوگرم وزن دارد. ابعاد این دستگاه، ‍‍16.3 در 12.4 در 13.5 اینچ است. استقبال از این غذاپز فوق‌العاده بوده و ظرفیت پیش‌فروش این دستگاه در کشور چین به پایان رسیده است. قیمت این دستگاه قدرتمند و جالب، 5999 یوان ( چیزی حدود 865 دلار) است. البته پس از پایان پیش‌فروش، قیمت این غذاپز به بیش از هزار دلار خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*