ریلمی C33

ریلمی C33 به همراه واچ 3 پرو و هدفون بی‌سیم بادز ایر 3S معرفی شدند

گوشی ریلمی C33 محصول اقتصادی جدیدی از Realme است که امروز رسما رونمایی شد. همچنین به همراه این گوشی، ساعت هوشمند واچ 3 پرو و هدفون بادز ایر 3S هم معرفی شدند.

ریلمی با معرفی سه محصول جدید، روز شلوغی را سپری کرد. این سه محصول عبارتند از گوشی هوشمند Realme C33، ساعت هوشمند Realme Watch 3 Pro و هدفون‌های بی‌سیم Realme Buds Air 3S TWS. با گجت نیوز همراه باشید تا به بررسی این سه محصول جدید ریلمی بپردازیم.

ریلمی C33؛ گوشی اقتصادی جدید Realme

نخستین محصول رونمایی شده امروز ریلمی، گوشی Realme C33 است که شباهت انکارناپذیری با دیگر محصول اخیر این کمپانی، Realme 9i 5G دارد. این گوشی صفحه نمایشی 6.5 اینچی دارد که در قسمت بالای آن یک حفره قطره‌ای قرار گرفته است. این حفره قطره‌ای دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی را در خود جای می‌دهد.

صفحه نمایش این گوشی جدید ریلمی، نرخ نمونه‌برداری لمسی 120 هرتزی دارد و روشنایی 400 نیت را ارائه می‌کند. با این وجود، Realme هنوز رزولوشن این صفحه نمایش را اعلام نکرده است.

گوشی ریلمی C33 در قسمت پشت با طراحی جدیدی روبروست که کمپانی سازنده آن را «طراحی دریای بی‌کران» می‌خواند. این محصول همچنین از دو دوربین و یک فلاش LED بهره می‌برد. حسگر اصلی به کار رفته در این گوشی 50 مگاپیکسلی است و یک دوربین پرتره نیز در کنار آن قرار گرفته است.

محصول جدید ریلمی از یک تراشه Unisoc T612 بهره خواهد برد و به حداکثر چهار گیگ رم و 128 گیگ حافظه داخلی مجهز خواهد بود. در کنار این حافظه، محصول اقتصادی جدید چینی‌ها، به درگاه کارت حافظه میکرو اس دی هم مجهز است و از این طریق می‌توان ظرفیت حافظه ذخیره‌سازی آن را تا سقف یک ترابایت افزایش داد. بعلاوه، سیستم عامل اندروید 12 هم در قلب این گوشی به کار رفته و رابط کاربری Realme UI S Edition بر روی آن نصب است.

گوشی ریلمی C33

از دیگر قابلیت‌های گوشی اقتصادی ریلمی C33 همچنین می‌توان به جک 3.5 میلیمتری هدفون، حسگر اثر انگشت بر روی قاب کناری و پشتیبانی از صدای Dirac 3.0 اشاره کرد. این محصول همچنین به یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی هم مجهز است که از طریق کابل میکرو یو اس بی با توان حداقل 10 وات شارژ می‌شود.

گوشی Realme C33 در سه رنگ طلایی، آبی کم‌رنگ و آبی پررنگ و سه ظرفیت مختلف حافظه داخلی (3 گیگ رم/32 گیگ حافظه داخلی، چهار گیگ رم/64 گیگ حافظه داخلی و 4 گیگ رم/128 گیگ حافظه داخلی) روانه بازار خواهد شد. قیمت نسخه پایه 3GB/32GB از این گوشی 112 دلار اعلام شده و نسخه 4GB/64GB آن 125 دلار قیمت دارد. قیمت نسخه 4GB/128GB این گوشی هنوز اعلام نشده است.

ساعت هوشمند Realme Watch 3 Pro

ساعت هوشمند ریلمی واچ 3 پرو

دیگر محصول معرفی شده توسط ریلمی، ساعت هوشمند واچ 3 پرو است که نسل جدید این سری محصولات پس از واچ 2 پرو به شمار می‌رود. این دستگاه یک صفحه نمایش 1.78 اینچی امولد با رزولوشن 448 در 368 پیکسل در اختیار دارد. نرخ رفرش این صفحه نمایش بین 50 تا 60 فریم بر ثانیه بوده و حداکثر روشنایی آن 500 نیت است.

برای مقایسه بد نیست بدانید که صفحه نمایش نسل قبلی این ساعت‌های هوشمند، Realme Watch 2 Pro حدود 100 نیت روشن‌تر از نسل جدید بود. با این حال، اندازه آن در مقایسه با نسل جدید کمی کوچک‌تر و رزولوشن آن پایین‌تر بود.

این ساعت هوشمند همچنین از بیش از 100 واچ فیس ثابت و متحرک پشتیبانی می‌کند و حتی قابلیت ساخت واچ فیس به کمک تصاویر کاربران را نیز در اختیار آنان قرار می‌دهد.

Watch 3 Pro از قابلیت تماس صوتی بلوتوث بهره می‌برد و مجموعه نسبتا کاملی از قابلیت‌های پایش سلامت را به علاقمندان ارائه می‌دهد. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به پایش ضربان قلب، پایش میزان و کیفیت خواب و سنجش میزان اکسیژن خون اشاره کرد. این ساعت هوشمند همچنین قادر به اندازه‌گیری سطح استرس افراد و چرخه قاعدگی بانوان نیز خواهد بود.

به جز این پایشگرها، ساعت هوشمند جدید ریلمی بیش از 110 برنامه ورزشی مختلف برای ورزش‌های درون و بیرون منزل را در خود ذخیره دارد. بعلاوه، با بهره‌گیری از الگوریتم‌های حرفه‌ای ورزشی Cywee، این ساعت هوشمند قادر است برخی فعالیت‌های ورزشی مانند راه رفتن، دویدن و دوچرخه سواری را تشخیص دهد.

نکته جالب و البته ناامیدکننده در خصوص ساعت هوشمند Realme Watch 3 Pro این است که بر خلاف نسل دوم و حتی نسخه معمولی از Watch 3، این محصول از استاندارد IP68 بی‌بهره است و به همین جهت قادر به پیگیری عملکرد شنای کاربر نخواهد بود!

ساعت ریلمی واچ 3 پرو

ساعت هوشمند ریلمی همچنین از پنج سیستم مختلف موقعیت‌یابی اعم از GPS پشتیبانی می‌کند و به کمک الگوریتم‌های مکان‌یابی قدرتمند Cywee قادر است موقعیت مکانی را با دقت شناسایی و تعقیب کند. این ساعت هوشمند همچنین به بلوتوث 5.3 مجهز است و با تمامی دستگاه‌هایی که به سیستم عامل اندروید ( نسخه 5.1 به بالا) و iOS ( نسخه 11 به بالا) هستند، سازگاری کامل دارد.

ساعت هوشمند جدید ریلمی همچنین از یک باتری 345 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد و با استفاده معمولی از GPS و بلوتوث قادر است با هر بار شارژ تا ده روز کاربران را همراهی کند. این عمر باتری، بدون استفاده از جی پی اس به حدود 13 روز می‌رسد!

وزن واچ 3 پروی ریلمی برابر با 26.7 گرم است و وزن بند آن 14 گرم خواهد بود. این بندها همچنین از جنس سیلیکون ساخته شده و عرض 22 میلیمتری دارند. بعلاوه، طول این بندها نیز بین 140 تا 220 میلیمتر متغیر است.

Realme Watch 3 Pro در دو رنگ مشکی و سفید روانه بازار خواهد شد و قیمت آن 62 دلار اعلام شده است.

هدفون بادز ایر 3S

هدفون بادز ایر S3

پس از گوشی هوشمند ریلمی C33 و ساعت هوشمند ریلمی واچ 3 پرو، سومین محصول امروز چینی‌ها، هدفون بی‌سیم بادز ایر 3S بود. این محصول جایگاهی بالاتر از هدفون‌های بادز ایر 3 نئو و پایین‌تر از بادز ایر 3 دارد.

هدفون‌های جدید ریلمی از درایورهای جدید سه‌گانه و 11 میلیمتری سیلیکون مایع در هریک از دو قطعه استفاده کرده و ضمن پشتیبانی از استاندارد صدای دالبی اتموس، قابلیت تنظیم اکولایزر سفارشی را نیز در اختیار کاربر قرار می‌دهند.

این هدفون‌های بی سیم به همراه سه جفت سر با اندازه‌های مختلف (کوچک، متوسط و بزرگ) برای حذف نویز به صورت غیرفعال (منفعل) و چهار میکروفون مجزا برای ارائه قابلیت نویز کنسلینگ به کمک هوش مصنوعی مجهز هستند. همچنین طراحی این هدفون‌ها نیز به گونه‌ای صورت گرفته که در حین دویدن یا دوچرخه سواری از گوشی کاربر نیفتند!

از دیگر قابلیت‌های این هدفون‌های Realme هم می‌توان به مد تاخیر پایین 69 میلی ثانیه‌ای، بلوتوث 5.3 و کسب استاندارد IPX5 برای محافظت در برابر نفوذ رطوبت اشاره کرد.

ظرفیت باتری ایربادهای Air 3S هم برابر 43 میلی آمپر ساعت در هر گوش است که با هر بار شارژ، قادر به تامین شارژ هفت ساعت پخش موزیک و 16 ساعت صحبت کردن با تلفن است. همچنین در صورتی که هدفون‌ها درون جعبه خود قرار داشته باشند، ظرفیت باتری به 460 میلی آمپر ساعت افزایش یافته و مدت زمان پخش موزیک، 23 ساعت زیادتر می‌شود.

هدفون Realme بادز 3S

جعبه شارژ این هدست‌ها همچنین به درگاه یو اس بی نوع C مجهز است و از شارژ سریع Dart Charge پشتیبانی می‌کند. ریلمی ادعا می‌کند که برای شارژ کامل جعبه و ایرباد به دو ساعت زمان نیاز است؛ در حالی که یک ساعت شارژ، تنها هدفون‌ها را شارژ خواهد کرد.‌ بعلاوه، ده دقیقه شارژ، انرژی کافی برای پنج ساعت پخش موزیک را فراهم خواهد کرد.

ریلمی این هدفون‌های بی سیم خود را در دو رنگ سفید و مشکی رونمایی کرده است. قیمت این هدست تنها 30 دلار اعلام شده و فروش آن از هفته آینده آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*