بسته های جدید اینترنت رومینگ

ایرانسل بسته های جدید اینترنت رومینگ را برای اربعین معرفی کرد

ایرانسل بسته های جدید اینترنت رومینگ را با هدف تسهیل ارتباطات و دسترسی به اینترنت برای زائران اربعین معرفی کرد.

اپراتور ایرانسل که مدتی قبل برای زائران اربعین حسینی دو بسته ویژه اینترنت رومینگ را در نظر گرفته بود، اکنون سه بسته رومینگ جدید را با هدف تسهیل ارتباطات و دسترسی به اینترنت برای زائران اربعین معرفی کرد.

بسته های جدید اینترنت رومینگ ایرانسل

ایرانسل مدتی قبل دو بسته شامل بسته 600 مگابایتی با قیمت 250 هزار تومان و بسته یک گیگابایتی با قیمت 390 هزار تومان را برای زائران اربعین حسینی در نظر گرفته بود، اما به تازگی سه بسته جدید شامل بسته 75 مگابایتی با قیمت 36 هزار تومان، بسته 150 مگابایتی با قیمت 66 هزار تومان و بسته 300 مگابایتی با قیمت 126 هزار تومان را نیز به مشترکان خود ارائه کرد.

بسته های جدید اینترنت رومینگ

تمام بسته‌ های رومینگ ایرانسل دارای اعتبار 7 روزه هستند و در مناطق تحت پوشش سه اپراتور کشور عراق شامل Zain، Asiacell و Korek می‌توان از آنها استفاده کرد. کاربران برای فعال‌سازی بسته های اینترنت رومینگ ویژه ایام اربعین می‌توانند از کد دستوری #۴*۱۱۱۱* و نیز سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من استفاده کنند.

گفتنی است بسته‌های اینترنت، مکالمه و پیامک فعال در شبکه ایرانی برای مشترکان ایرانسل در زمانی که در کشور عراق حضور دارند قابل استفاده نبوده و در صورت نیاز باید بسته‌های اینترنت ویژه رومینگ را فعال سازند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*