کنایه سامسونگ به iPhone 14 در تبلیغات Z Flip 4

تمسخر کاربران آیفون توسط سامسونگ در تبلیغ جدید زد فلیپ 4 ؛ اپل مغز شما را شستشو داده است + ویدیو

ویدیو تبلیغ جدید گلکسی زد فلیپ 4 ، فقط با قصد تمسخر کاربران آیفون منتشر شده است اما هدف سامسونگ از پخش چنین محتواهایی چیست؟ در ادامه به این سوال پاسخ می‌دهیم.

مراسم رونمایی از آیفون 14 در باشکوه‌ترین حالت خود برگزار شد و هرچند که هنوز نتایج تست‌های واقعی آن منتشر نشده اما اکنون همه ما می‌دانیم که تاچ پادشاهی گوشی‌های پرچمدار جهان بدون شک روی سر آیفون 14 پرو مکس قرار دارد. چیزی که شدیدا سامسونگ را عصبانی کرده است!

تقریبا هفته گذشته بود که اولین تبلیغ ضد اپلی سامسونگ را دیدیم و اکنون کره‌ای‌ها قصد دارند تا پرچمدار جدید اپل را سخت‌تر از همیشه مورد نقد و تمسخر قرار دهند. پس در ابتدای کار با ما همراه باشید تا ویدیو تبلیغ گلکسی Z Fold 4 سامسونگ را در جهت مسخره کردن خریداران iPhone 14 تماشا کنید و سپس به این سوال پاسخ خواهیم داد که چرا سامسونگ تا این حد به دنبال چنین ویدیوهایی است.

تمسخر کاربران آیفون در تبلیغ گلکسی زد فلیپ 4

تقریبا همه ما می‌دانیم که کاربران iPhone نسبت به گوشی خود و به صورت کلی محصولات اپل ، تعصب خاصی دارند و معمولا افرادی هم که از اندروید به iOS مهاجرت می‌کنند، به سختی به گذشته خود بازمی‌گردند. ایده اصلی تمسخر کاربران آیفون در تبلیغ گلکسی زد فلیپ 4 همین موضوع است؛ تعصب و چشم بستن بر روی حقایق، اما به صورت اغراق شده و غیر واقعی!

کنایه سامسونگ به iPhone 14 در تبلیغات Z Fold 4

گوشی‌های تاشو به سرعت در حال پیشرفت هستند و هر روز، بیشتر و بیشتر به پرچمدارها نزدیک می‌شوند. کافی است که نسخه اول گلکسی زد فولد (مدل 2019) با Galaxy Z Fold 4 (مدل 2022) را مقایسه کنید تا متوجه این جمله شوید. موضوع جایی جالب می‌شود که سامسونگ از افزایش محبوبیت گوشی‌های سری فولد و فلیپ و جایگزینی‌ آن‌ها با گلکسی سری S خبر می‌دهد و همچنین قصد دارد تا سری گلکسی A را در قامت یک گوشی تاشو روانه بازار کند. البته اپل هم بیکار نشسته و از ال جی و سامسونگ خواسته تا بهترین نمایشگر گوشی‌های تاشو را برای اولین گوشی تاشو اپل طراحی کند و بسازد.

به هر حال فعلا در بازار گوشی‌های تاشو، این سامسونگ است که دست برتری را دارد پس سعی طبیعی است که کره‌ای‌ها از حضور اپل در این بازار ترس یا بهتر بگوییم، نگرانی داشته باشند و بخواهند تا با تمسخر کاربران آیفون در تبلیغ گلکسی زد فلیپ 4، بازار فروش آیفون 14 را کم رنگ جلوه دهند. هر چند که Z Flip 4 حتی در برابر نسخه معمولی آیفون 14 به جز تاشو بودن، هیچ مزیت و برتری دیگری ندارد! البته انتخاب گوشی‌های تاشو و ترجیح آن‌ها نسبت به گوشی‌های معمولی، کاملا سلیقه‌ای و شخصی است و اگر به صورت کلی نگاه کنیم، تاشو بودن را نمی‌توان یک مزیت فوق العاده بزرگ (مثلا در حد برتری پردازنده A16 اپل) به حساب آورد!

تمسخر کاربران آیفون توسط سامسونگ در تبلیغ جدید زد فلیپ 4

به نظر شما آیا اولین گوشی تاشو اپل می‌تواند سلطنت سری گلکسی Fold و Flip را به پایان برساند؟ آیا اپل قصد دارد تا کمبود نوآوری‌ها خود در طراحی آیفون‌های قبلی را به صورت یکجا در آیفون تاشو به رخ بکشد؟ به نظر شما سامسونگ در تمسخر کاربران آیفون تبلیغ جدید زد فلیپ 4 ، پای خود را از مرزهای اخلاقی فراتر گذاشته است؟