قیمت سورن پلاس جدید

قیمت سورن پلاس جدید افزایش یافت

ایران خودرو در بخشنامه فروش جدید محصولات خود قیمت سورن پلاس جدید را افزایش داد. در ادامه جزئیات افزایش قیمت نسخه جدید سورن پلاس را بررسی می‌کنیم.

قیمت مصوب سورن پلاس جدید مجهز به مالتی مدیا مدتی قبل در هفته نخست شهریورماه توسط ایران خودرو اعلام شد، اما این خودروساز بزرگ کشور به تازگی در بخشنامه جدید فروش محصولات خود قیمت نسخه جدید سورن پلاس را حدود 12 میلیون تومان افزایش داد.

جزئیات افزایش قیمت سورن پلاس جدید  

گروه صنعتی ایران خودرو قیمت مصوب نسخه جدید سورن پلاس مجهز به مالتی مدیا را در هفته نخست شهریورماه حدود 249 میلیون و 253 هزار و 700 تومان در نظر گرفته بود، اما به تازگی این خودروساز بزرگ کشور در بخشنامه فروش فوری محصولات خود قیمت نسخه جدید سورن پلاس با کد 57522 را حدود 261 میلیون و 389 هزار تومان اعلام کرد که از افزایش 12 میلیون تومانی قیمت این خودرو حکایت دارد.

قیمت سورن پلاس جدید

گفتنی است ایران خودرو خراسان وظیفه تولید سورن پلاس با تیپ‌های 57522 و 57523 را بر عهده دارد و این دو تیپ جدید از نمایشگر لمسی بهره می‌برند. از تفاوت‌های این دو تیپ می‌توان به پاور ویندوز، آنتی ترپ و دوربین عقب اشاره کرد. در واقع ایران خودرو برای تیپ 57522 سورن پلاس جدید دوربین عقب را در نظر گرفته، اما تیپ 57523 از آنها بی‌بهره مانده است. در طرف مقابل تیپ 57523 از پاور ویندوز و آنتی ترپ بهره می‌برد.

قیمت سورن پلاس جدید

ایران خودرو برای نسخه جدید سورن پلاس موتور EF7 را در نظر گرفته است که این پیشرانه 1.6 لیتری می‌تواند قدرتی برابر با 115 اسب بخار و گشتاور 159 اسب بخار را به تولید برساند. یک گیربکس 5 سرعته دستی نیز وظیفه انتقال قدرت از پیشرانه به چرخ‌های جلو را بر عهده دارد.

از امکانات دو تیپ جدید سورن پلاس می‌توان به نمایشگر لمسی، آینه‌های تاشو برقی، ترمز ABS و EBD، ترمزهای دیسکی و کاسه‌ای عقب، کامپیوتر سفری جدید روی داشبورد، طرح دکوراتیو جدید، رینگ‌های آلومینیومی 15 اینچی، پشتی صندلی‌های جلو، بال تزئینی روی در صندوق عقب، چراغ روشنایی روز، سنسور پارک عقب، تهویه اتوماتیک، کنترل سیستم صوتی از روی فرمان و کروز کنترل اشاره کرد.