قیمت آیفون 14 در ایران

قیمت iPhone 14 در ایران ، احتمالا رکورد جهانی را جا به جا می‌کند

قیمت iPhone 14 در ایران طبق برآورد کارشناسان ، می‌تواند رکورد جهانی قیمت آیفون 14 را جابجا کند. اما این گوشی پرچمدار در بدو ورود به کشور ما با چه رقمی خرید و فروش خواهد شد؟

شاید به جز مشخصات فنی و نوآوری‌های اپل در iPhone 14 و دیگر محصولات معرفی شده در رویداد فار اوت مثل اپل واچ سری 8 یا اولترا و SE 2 ، قیمت این گجت‌ها برای ایرانی‌ها در اولویت اول قرار داشته باشد. گوشی‌های پرچمدار جدید و به خصوص اعضای تازه وارد سری آیفون به ایران ، همیشه نسبت به قیمت واقعی خود، چند پله بالاتر قرار می‌گیرند و به مرور زمان، به جایگاه اصلی خود بازمی‌گردند. اما به نظر می‌رسد که تمام اعضای خانواده iPhone 14 قصد دارند تا با قیمت عجیب خود در کشور ما رکورد اجدادشان را حسابی جابه جا کنند و نام کشور ما را به صدر جدول‌های جهانی ببرند!

رکورد زنی قیمت iPhone 14 در ایران

خرید iPhone 14 Pro

بازار موبایل برزیل همیشه لقب گران‌ترین خانه‌ی آیفون‌های جدید را به دوش می‌کشید اما به نظر می‌رسد که رقیبان شرقی، قصد دارند تا این لقب را از برزیل پس بگیرند. در حال حاضر گفته می‌شود که آیفون 14 پرو در نسخه 128 گیگابایت در کشور برزیل احتمالا با قیمت 1823.19 دلار به نمایندگی‌ها خواهد آمد که این قیمت قرار است در کشور ترکیه به 2193.15 دلار جهش کند. گفتنی است که قیمت آیفون 14 پرو 128 گیگابایت در کشورهایی مثل آمریکا و ژاپن ، تقریبا همان چیزی است که در سایت اپل درج شده و از عدد‌های 999 و 1039.46 دلار تجاوز نمی‌کند. البته اپل قصد دارد تا قیمت iPhone 14 را در آمریکا و چین ، به طور ثابت نگه دارد اما کشور ایران چطور؟

طبق گمانه زنی‌های فعالین بازار موبایل ، گفته می‌شود که قیمت آیفون 14 پرو در ایران طی روزهای اولیه، به بیش از 66 میلیون جهش خواهد کرد. این رقم تقریبا معادل 2300 دلار است و اگر همین موضوع را به دیگر اعضای سری آیفون 14 تعمیم دهیم، می‌توان گفت که قیمت آیفون 14 در ایران  ، رکورد بازار جهانی را خواهد شکست!

نظر شما در این مورد چیست؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. حالا گوشی آیفون نداشته باشید مگر میمیرید؟ بود و نبود آیفون فرقی نداره

  2. اونایی که تو مجلس و غیره ورود ایفون رو غیر مجاز کردن یا میگن نباید وارد بشه نباید ریجستر بشه گوشی ایفون فلانه و …خلاصه همشون بچه هاشون و نوه هاشون اکثرا از همین برند گوشی دستشونه…چرا نباید با یه قیمت خوب وارد بشه که حداقل قشر متوسط یا پایینترا هم حداقل بتونن مدل های پایینترش رو بخرن حداقل آرزو به دل نمونن…ایفون ایکس که پنج سال ازش گذشته هنوز نزدیک ۱۴ ملیونه