تردمیل شیائومی

تردمیل جدید شیائومی با قابلیت تحمل وزن بیشتر و قیمت اقتصادی معرفی شد

شیائومی که این روزها خبری از معرفی گوشی‌های جدیدش نیست، سراغ معرفی دستگاه‌هایی دیگر رفته‌است! جدیدترین محصول شرکت شیائومی، یک تردمیل با قیمت اقتصادی است که تحمل وزن بالایی نیز دارد.

شیائومی از جدیدترین تردمیل خود رونمایی کرد. محصول جدید این غول چینی دنیای تکنولوژی، با وجود قابلیت‌های جذابش، قیمتی به شدت اقتصادی دارد که آن را به یکی از ارزان‌ترین تردمیل‌‌های موجود در بازار تبدیل می‌کند.

اولین تردمیل شرکت شیائومی در سال ۲۰۱۹ میلادی تحت برند میجیا و با نام Mijia Walking Pad معرفی و روانه بازار شد. پس از عرضه این مدل به بازار و استقبال خریداران، شیائومی چندین مدل از تردمیل هایش را معرفی کرد و حالا، نوبت به مدل MIJIA WalkingPad Armrest version رسیده تا به تناسب اندام کاربرانش کمک کند. این محصول روز پنج شنبه در کشور چین معرفی شد و پیش‌فروشش با قیمت ۱۳۹۹ یوان (حدود ۲۰۱ دلار) آغاز شد. فروش این محصول از هفته آینده در بازار کشور چین آغاز می‌شود.

تردمیل شیائومی

تردمیل جدید شیائومی از آلیاژ استیل کربن در شاسی استفاده می‌کند که به صورت یکپارچه به استراحت‌گاه دست متصل شده است. استفاده از این آلیاژ قدرتمند باعث شده تردمیل جدید Xiaomi بتواند دوام خوبی داشته باشد. همچنین حالا کاربران سنگین‌وزن هم می‌توانند از تردمیل این شرکت استفاده کنند. تردمیل جدید Xiaomi قابلیت تا شدن نیز دارد.

در کنار موارد اعلام شده، تردمیل میجیا به یک پنل لمسی نیز مجهز شده تا کار ورزشکاران را راحت‌تر کند. صفحه نمایش حاضر در تردمیل Xiaomi نیز که از نوع LED است می‌تواند اطلاعات مختلفی مانند میزان سرعت، زمان تمرین، کالری مصرف شده و … را به کاربر به صورت زنده نمایش دهد.

تردمیل جدید شیائومی متاسفانه برای دوندگان مناسب نیست!

تردمیل میجیا

همان طور که گفتیم، تردمیل شیائومی یکی از ارزان‌ترین تردمیل‌های بازار است اما اگر به دنبال تردمیلی حرفه‌ای هستید که از پس سرعت‌های بالا بر می‌آید، بهتر است بی‌خیال خرید تردمیل MIJIA WalkingPad Armrest version شیائومی شوید. این تردمیل سبک،‌ با این که تحمل وزن ۱۱۰ کیلوگرمی دارد اما حداکثر سرعتش، تنها به شش کیلومتر در ساعت می‌رسد. این یعنی در زمان استفاده از این تردمیل، حتی امکان دویدن با فشار کم را هم نخواهید داشت.

در گجت نیوز بخوانید: غذاپز شیائومی میجیا با ۲۰۰ دستور غذایی و صفحه نمایش ۸ اینچی معرفی شد

آیا این تردمیل در صورت ورود به بازار ایران با توجه به قیمت پایینش، می‌تواند موفق باشد؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*